خبرگزاری کار ایران

تراکنش‌های روزمره شما 200 میلیون جایزه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۲۹

 شاید بارها و بارها مسابقات و جشنواره‌هایی که در فضای مجازی برگزار می‌شود را دیده باشید! جشنواره‌هایی که گاهی بسیار جذاب و گاهی بسیار وسوسه انگیز بنظر می‌رسند. وقتی جشنواره‌ای برگزار می‌شود، عموما یک سوال ذهن مخاطبین را مشغول می‌کند! آیا جایزه‌ها واقعی است و قرعه کشی به درستی انجام می‌شود؟

 

 پاسخ این سوال به اعتبار برگزار کننده جشنواره بستگی دارد؛ برای مثال در جدیدترین جشنواره این روزها که شانسِ‌ت تو تاپه نام دارد، برگزار کننده آن تاپ، سوپر اپلیکیشن وابسته به بانک پارسیان است که مجموعه 200 میلیون جایزه به کاربران خود هدیه می‌دهد و اعتبار بالایی دارد، اما این تمام ماجرا نیست!

(توضیح: جشنواره ای که تنها با مواردی مانند خرید شارژ که نیاز روزانه است می توانید در قرعه کشی شرکت کنید!)

تراکنش‌های روزمره شما 200 میلیون جایزه دارد

بخر تا شاید برنده بشی!!!

در تابلوهای تبلیغاتی بزرگراه‌ها و تبلیغات تلوزیونی و ... وقتی از قرعه کشی صحبت می‌شود می‌گویند بخرید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید، اما تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که بدون خرید و صرفا با رفع نیازهای روزمره هم می‌توان در قرعه کشی شرکت کرد؟؟

 

پاسخ مثبت است، درواقع یک سوپر اپلیکیشن در حوزه پرداختی (پرداخت قبض ، خلافی خودرو و ....) به طیف وسیعی از نیازهای روزمره کاربرانش پاسخ می‌دهد و شما نیاز به خریدن چیزی ندارید؛ کافیست همان امور روزمره خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید. تاپ و جشنواره جذابش دقیقا به همین صورت است. در این جشنواره شما با انجام امور پرداختی روزانه خود می‌توانید در قرعه کشی شرکت کنید.

 

شرکت در قرعه‌کشی با انجام تراکنش‌های روزمره!

جوایز جشنواره شانسِ‌ت تو تاپه به صورت مرحله‌ای است؛ منظور از مرحله‌ای یعنی شما با میزان شانسی که کسب می‌کنید وارد مرحله بعد قرعه کشی می‌شوید که جوایز نفیس‌تری دارد. نفیس‌ترین جایزه تاپ، جایزه 55 میلیونی است که حداقل به 50 شانس نیاز دارد، البته شما با اولین تراکنش در مرحله اول قرعه کشی که 30 جایزه 500 تومانی (اعتبار کیف) دارد شرکت داده خواهید شد که فقط به 2 شانس نیاز دارد.

خرید شارژ تلفن همراه و خرید بسته اینترنتی از جمله تراکنش‌هایی روزانه ما هستند. ما معمولا به‌صورت روزانه یا در نهایت هر چند روز یک بار اگر کاربر اعتباری اپراتورهای تلفن همراه باشیم به شارژ نیاز داریم.

خرید شارژ و بسته اینترنتی از سوپر اپلیکیشن تاپ 5 امتیاز دارد. جایزه ویژه تاپ که یک جایزه 55 میلیون تومانی است به حداقل 50 امتیاز نیاز دارد. اگر شما در مدت برگزاری جشنواره (45 روز) 10 مرتبه شارژ خریداری کنید، به‌راحتی امتیازتان به 50 می‌رسد و در قرعه‌ کشی جایزه 55 میلیونی تاپ شرکت داده می‌شوید.

 

چرا تاپ دستیار گوش به‌فرمان شماست؟

خدمات روزمره پرداختی صرفا در خرید شارژ خلاصه نمی‌شود، برای مثال سوپر اپلیکیشن تاپ علاوه‌بر خدمات شارژ و بسته بیش از 50 سرویس دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ خدماتی که باعث می‌شود تا از میزان مراجعه ما به بانک، دفاتر پلیس + 10 و سایر ادارات و دفاتر مرتبط کاسته شود.

تراکنش‌های روزمره شما 200 میلیون جایزه دارد

 

از میان تمامی 50 سرویس موجود در تاپ، 8 سرویس زیر که کاربردی‌تر هم  هستند در جشنواره قرار دارند:

تراکنش‌ها

امتیازات

بلیط هواپیما

9 شانس

رزرو هتل

7 شانس

تور داخلی

6 شانس

خرید شارژ و بسته (حداقل 5000 تومان)

5 شانس

پرداخت خلافی

5 شانس

استعلام خلافی

2 شانس

پرداخت عوارضی

2 شانس

استعلام پلاک فعال

2 شانس

 

 

شانسی که هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود

اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام امور خودرویی در استورها وجود دارند که می‌توانند صرفا نیاز خودرویی شما را برآورده کنند اما نکته مهم کامل بودن خدمات سوپر اپلیکیشن‌هایی مانند تاپ است.

 سوپر اپلیکیشن یعنی به‌جای نصب چند اپلیکیشن در تلفن همراه شما یک اپلیکیشن در تلفن همراهتان باشد.

وقتی به‌جای چند اپلیکیشن یک اپلیکیشن در تلفن همراهتان باشد خب طبیعی است که فضای کمتری از تلفن همراه شما اشغال می‌شود و طول عمر تلفن همراهتان هم بیشتر می‌شود.

از تمامی این مزایا که بگذریم مزیتی مهم دیگر افزایش امتیاز برای شرکت در جشنواره‌ها است.

یک پلیس + 10 در تاپ وجود دارد

یکی از مراجعات ما به پلیس + 10 انجام امور خودرویی است. از پرداخت خلافی گرفته تا استعلام پلاک فعال از جمله خدمات خودرویی هستند که علاوه‌بر بی‌نیاز کردن ما از مراجعه به دفاتر شلوغ پلیس + 10 باعث می‌شوند تا شانس ما برای شرکت در قرعه کشی افزایش پیدا کند.

یک آژانس گردشگری در تاپ وجود دارد

در اپلیکیشن تاپ تمام آن چیزی که برای سفر نیاز دارید وجود دارد. از خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس گرفته تا رزرو هتل و از همه کامل‌تر تور که به جرات می‌توانیم بگوییم قیمت بسیار منصفانه‌ای دارد.

جوایز و شرایط شرکت در قرعه کشی

خب بعد از ارائه تمامی مزایای یک سوپر اپلیکیشن و اینکه تاپ تا چه میزان کار ما را آسان می‌کند بهتر است در خصوص جشنواره این اپلیکیشن کاربردی و جوایز آن هم صحبت کنیم.

جوایز

شرط ورود به قرعه کشی

1 جایزه 55 میلیون تومانی برای یک نفر

حداقل 50 شانس

80 کمک هزینه 1 میلیون تومانی برای پرداخت بیمه و خلافی

حداقل 30 شانس

30 شارژ کیف پول به ارزش 500 هزار تومان

حداقل 20 شانس

20 ساعت هوشمند به‌ارزش 1 میلیون تومان

حداقل 10 شانس

10 کمک هزینه خرید تور به ارزش 3 میلیون تومان

حداقل 2 امتیاز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرط ورود به قرعه کشی جشنواره شانسِ‌ت تو تاپه انجام اولین تراکنش از میان تراکنش‌های موجود در جشنواره است. با انجام اولین تراکنش شما از 2 تا 9 شانس بدست می‌آورید و در قرعه کشی 30 شارژ 500 هزار تومانی شرکت داده می‌شوید. با استفاده از سایر سرویس‌ها و رفع نیاز روزمره خود، شانس شما بیشتر می‌شود و سرآخر اگر شانستان به 50 برسد، در قرعه کشی جایزه 55 میلیونی شرکت داده می‌شوید.

یکی دیگر از جوایز این جشنواره که بدون قرعه کشی اهدا می‌شود بازگشت 20 الی 100% مبلغ سرویس که از آن استفاده کردید است.

 تاپ به صورت تصادفی اعلام می‌کند که به تعدادی محدود از کاربران که تراکنشی از پیش تعیین شده را در بازه‌ای مشخص انجام دهند، تمام یا مبلغی از تراکنش را به حساب کیف پول آن‌ها بازمی‌گرداند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز