خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت ۱۴۰۱؛

بیش از 8 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۸۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، هشت میلیون و 235 هزار و 938 خودرو در اردیبهشت‌ماه سال جاری وارد استان شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، علی شادفر، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز در اردیبهشت‌ماه سال جاری ورود هشت میلیون و 235 هزار و 938 خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هشت میلیون و 349 هزار و 774 تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 23 افزایش داشته است.

 این مسئول با بیان اینکه  حدود 5/5  درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی 72 کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری) با متوسط تردد پنج هزار و 806 خودرو در ساعت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز