خبرگزاری کار ایران

شوخی گواردیولا با کامبک منچسترسیتی مقابل رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۶۶

شاگردان پپ گواردیولا روز یکشنبه چهارمین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر طی پنج سال به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، بازگشت هیجان انگیز منچسترسیتی مقابل استون ویلا برای یک عمر در خاطره هواداران این باشگاه باقی خواهد ماند، با این حال پپ گواردیولا به سرعت مقیاس دستاوردهای آنها را تقویت کرد و نشان داد که او و بازیکنانش اسطوره هایی هستند که در یادها باقی خواهند ماند.

منچسترسیتی علیرغم ناکامی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا، پس از یک دوره تقریباً بی عیب و نقص، به تسلط خود بر فوتبال انگلیس از زمان حضور سرمربی کاتالان ادامه می دهد و با قهرمانی در لیگ برتر به نقطه دلخواه می‌رسد.

گواردیولا در مصاحبه پس از بازی خود گفت: "ما اسطوره هستیم، ما به یاد خواهیم ماند. این گروه از بازیکنان در این باشگاه کاملا ابدی هستند. آنچه را که به دست آوردیم، انجام آن بسیار دشوار است، سر الکس فرگوسن با منچستریونایتد سال ها پیش، دو یا سه بار آن را انجام داده است، اکنون دوباره متوجه عظمت این کار شدم."

گواردیولا حتی جنبه خنده‌دار پیروزی تیمش مقابل ویلا را مطرح کرد: "با رئال مادرید تماس گرفتم و آنها به من توصیه خوبی کردند. هیچ توضیحی در مادرید وجود ندارد، امروز هیچ توضیحی وجود ندارد. این مربوط به شتاب است. گاهی اوقات زندگی در چنین شرایطی خوب است. من این احساس را داشتم که این به ما کمک می کند فصل آینده قوی تر شویم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز