خبرگزاری کار ایران

پاسخ طنز گواردیولا به حمله پاتریس اورا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۵۲۴

سرمربی تیم منچسترسیتی به اظهارات اسطوره منچستریونایتد پاسخ طنزی داد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ادعای پاتریس اورا مبنی بر اینکه او قادر به سرمربیگری بازیکنان بزرگ پس از خروج آنها از نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست، پاسخ داد.

اورا، اسطوره منچستریونایتد، که اکنون به کارشناسی در برنامه های تلویزیونی روی آورده، معتقد است که تیم فعلی سیتی به شدت فاقد رهبر است، علیرغم اینکه آنها با حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای شکست دادن نیوکاسل و یک قدم نزدیک تر شدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر، بازگشته‌اند.

او همچنین به شوخی اظهار داشت که شاید اورا با اظهارات خود آنقدر جسورانه عمل می کند تا در باشگاه سابقش یونایتد شغلی پیدا کند!

این سرمربی اسپانیایی گفت: شاید [پاتریس] اورا درست می‌گوید یا شاید او نقل قول خوبی می‌کند تا به منچستریونایتد بازگردد و در آنجا کار کند. من در گذشته در بارسلونا، بایرن و منچسترسیتی بازیکنان خوب و باورنکردنی‌ای داشتم. از نظر شخصیتی و حرفه‌ای می توانم لیست خوبی از آن‌ها ارائه دهم. اکثر آنها جام های جهانی، اروپا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ها را برده اند.

این سرمربی 51 ساله همچنین به ادعای مدافع سابق یونایتد مبنی بر اینکه تیم فعلی او فاقد رهبری و شخصیت است، پاسخ داد. او افزود: "پاتریس - اگر ما با هم بودیم، شخصیت و احترام بازیکنانم را در حال حاضر به شما نشان می دادم، کاملاً."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز