خبرگزاری کار ایران

متولی: فوتبال بانوان ترکیه با ایران تفاوت زیادی دارد/ گرت بیل بهترین بازیکن جهان است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۱۳

بازیکن تیم بانوان آتاشهیر ترکیه گفت: بازیکن مورد علاقه‌ام گرت بیل است؛ به نظرم حقش بوده بهترین بازیکن دنیا باشد.

فاطمه متولی در گفتگو با ایلنا، درخصوص آخرین شرایطش در لیگ فوتبال بانوان ترکیه اظهار داشت: از شهریور ماه با تیم آتاشهیر استانبول قرارداد امضا کردم. اولین سالی است که  لژیونری و فوتبال خارج از ایران را تجربه می‌کنم. تقریبا با چالش جدیدی روبرو هستم. 

وی افزود: شرایط خداراشکر تا اینجا خوب پیش رفته و راضی هستم. طبیعتاً یک سری از مسائل اینجا با ایران متفاوت است. مثلا در ایران دفاع وسط بازی می‌کردم اینجا دفاع چپ. روزهای ابتدایی حضورم در ترکیه خیلی سخت بود. یکی از شانس‌های خوب دوران زندگیم این بود که هم تیمی ایرانی دارم.

متولی ادامه داد: سمیرا محمدی گلر تیم است و اینجا مانند خواهرم پشت سرهم هستیم. حضور او از نظر روحی و روانی خیلی به من کمک کرد.

بازیکن تیم فوتبال آتاشهیر ترکیه گفت: ابتدای ورودم به این کشور کمی شرایط برایم سخت بود. مانند دوری از خانواده و شرایط فوتبالی متفاوت. اما به نظرم انسان‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگتر باید ذهن خود را آماده و تلاش کنند. همین موضوع رفته رفته همه چیز  را آسانتر کرد.

متولی با ارزیابی شرایط برگزاری مسابقات لیگ بانوان ترکیه تصریح کرد:  فدراسیون ترکیه از لحاظ برنامه برگزاری مسابقات از اول  تا آخر خیلی منظم بود.  تمام آمار و مسائل تیم‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند.  با اینکه در ایران از رده زیر 13تا 19تجربه حضور داشتم، اما چنین توجه آماری در ترکیه بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر پیشرفت فوتبالش در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد، عنوان کرد: مشکلی با اینستاگرام وفضای مجازی ندارم. شاید در آینده دوباره از آن استفاده کنم.

بازیکن تیم آتاشهیر پیرامون شرایط  ملیکا متولی بازیکن تیم ملی بانوان ایران گفت:  خواهرم را الگوی خودم می‌بینم و سعی می‌کنم از او یاد بگیرم.  متولد سال 1377 و من یک سال از او کوچکتر هستم اما فوتبال‌مان را با هم شروع کردیم.همیشه قبل شروع بازی‌ها با او در ارتباط هستم. 

متولی ادامه داد: قبل بازی به او می‌گویم که  مثل بازی‌های قبلی با ضربه سر گلزنی کند. او جز گلزن‌ترین مدافعان لیگ است. ملیکا(متولی) در حال حاضر اوج  دوران فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند. امیدوارم همینطور ادامه بدهد. 

بازیکن تیم آتاشهیر با اشاره به مصدومیت شدیدش در مسابقات زیر 19 سال در تورنمت سوچی گفت: متاسفانه  وقتی به همراه تیم ملی زیر 19 سال راهی در تورنمنت سوچی حاضر شدیم از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شدیدی شدم. این موضوع یکی از خاطرات بد فوتبالی‌ام به حساب می‌آید. به هر حال آسیب دیدگی هم جزیی از فوتبال است.

وی درباره اینکه آیا مسئولان وقت فوتبال پیگیر مصدومیت و هزینه‎‌های درمانی او بودند، گفت: بله مسئولان تیم ملی خداراشکر خیلی پیگیر بودند.  تمامی عمل‌های جراحی(3 مرتبه عمل جراحی)، هزینه‌ها و فیزیو تراپی تحت نظر بودم و  از این بابت باید از همه عوامل  و پزشکان تیم که زحمت زیادی برایم کشیدند و پیگیر بودند، قدردانی کنم.

بازیکن تیم فوتبال آتاشهیر گفت: قراردادم با تیم آتاشهیر یک ساله هست. با اینکه 2بازی  تا اتمام لیگ باقی مانده پیشنهاد تمدید قرارداد دادند.  اما هنوز تصمیم نهایی‌ام برای فصل آینده نگرفتم. بعد از پایان فصل به ایران  برمی گردم و کنار خانواده کمی استراحت می کنم. بعد از چند روز تمریناتم برای فصل جدید شروع می‌کنم. انشالله  در کنار خانواده بتوانم بهترین تصمیم را برای فصل پیش رو بگیرم.

متولی در مورد بازیکن موردعلاقه‌اش گفت: بازیکن مورد علاقه‌ام گرت بیل است. به نظرم حقش بوده بهترین بازیکن دنیا باشد. او در همه جای زمین قابلیت بازی دارد. اول که مدافع بود و بعد وینگر  بازی کرد. فقط متاسفانه کمی بد شانسی است و آسیب می بینید. در صورتی که ولز در جام جهانی همگروه ایران شود، دوست دارم ما برنده باشیم. اما بیل واقعاً بازیکن توانمندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز