خبرگزاری کار ایران

دباغی: تیم ملی سطح لیگ برتر زنان ایران را بالا برد/ لژیونر شدن به هر قیمتی زیبا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۱۵

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: اگر قرار باشد لژیونر شوم کیفیت، کشور و رشد سطح فوتبالم اهمیت زیادی دارد. لژیونر شدن به هر قیمتی زیبا نیست.

هاجر دباغی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی سپاهان و ملوان در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان ایران، اظهار داشت: ما برای پیروزی مقابل ملوان در زمین حاضر شدیم. قصد داشتیم که با کسب 3 امتیاز کامل جایگاه‌مان را در کورس قهرمانی تقویت کنیم. 

وی افزود: متاسفانه در بازی ذوب و ملوان امتیاز از دست دادیم تا کار برای قهرمانی سپاهان در لیگ زنان سخت شود. با این وجود تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم. 

بازیکن سپاهان گفت: با اینکه نتیجه دلخواه‌مان را نگرفتیم اما حضور تیم ملی در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، اعتماد به نفس تیم ما را افزایش داد. بازیکنان با تجربه خوبی در لیگ وارد شدند که سطح لیگ را از نظرفنی بالا برد.

وی درباره اینکه معمولاً از روی ارسال‌های ضربات ایستگاهی و شروع مجدد خوب گلزنی می‌کند، عنوان کرد: اول اینکه لطف خداوند است. ولی در تمرینات برای این موضوع وقت زیادی صرف می کنم.

دباغی در خصوص  تجربه و تاثیر  بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان اتفاق خیلی خوبی بود و سبک  بازی‌ تیم ما را تغییر داد. از نظر روحی و روانی شوک مثبتی به تیم وارد شد. فکر می‌کنم اگر همه تیم‌های بانوان در ورزشگاه مجهز بازی‌هایشان را برگزار کنند، سطح لیگ تغییر خواهد کرد و اتوماتیک شاهد رشد خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا به لژیونر شدن فکر می کند، گفت: در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌های سپاهان است. در انتهای فصل باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود. اگر قرار باشد لژیونر شوم کیفیت، کشور و رشد سطح فوتبالم اهمیت زیادی دارد. لژیونر شدن به هر قیمتی زیبا نیست. صرف اینکه در یک تیم خارجی فوتبال بازی کنم برایم جذاب نیست.

بازیکن سپاهان درباره پاسخ به این سوال که آیا مانند همبازیانش شغل دوم دارد، گفت:  6 سال است به صورت حرفه ای فوتبال را دنبال می کنم. در تمام سطوح تیم ملی که عضو بودم به صورت فیکس بازی کردم و حتی توانستم گلزنی کنم. با این حال شرایط اقتصادی طوری است که من هم مانند اکثر هم تیمی‌ها و مردم کشور شغل دوم دارم.  در کل برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد و زحمت کشید. البته اولویتم فوتبال است و بیشتر وقتم را برای این موضوع می گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز