خبرگزاری کار ایران

سلیمی: فوتبال در غربت سخت اما شرط پیشرفت است/ تمرکز بعضی بازیکنان تراکتور با پیشنهاد غیررسمی کم‌رنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۹۸

بازیکن تیم فوتبال تیم فوتبال زنان یابپا ترکیه گفت: در حال حاضر سومین سال فوتبالی‌ام است که بازی در خارج کشور را تجربه می کنم. در کل باید بگویم فوتبال در غربت سخت اما شرط پیشرفت است

سبا سلیمی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیتش در لیگ فوتبال زنان ترکیه، اظهار داشت: وضعیت امسالم در ترکیه خیلی خوب بود. با اینکه تماشاگران اجازه تماشای مسابقه زنان ما را دارند اما توجه رسانه‌ای در بعضی بازی‌ها مانند بشیکتاش و فنرباغچه بیشتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال  زنان یابپا  ترکیه با مقایسته لیگ ترکیه و آذربایجان، عنوان کرد: لیگ ترکیه صد در صد از نظر امکانات و برنامه برگزاری مسابقات، سطح بالاتری نسبت به لیگ آذربایجان دارد. اما در کشور آذربایجان  توجه بیشتری به رده های پایه  و پرورش بازیکنان دارند. 

وی درباره اینکه اخبار تراکتور را مداوم دنبال می‌کند، اظهار داشت: با اینکه در خارج کشور هستم با شرایط و اخبار تراکتور زندگی می‌کنم.  ای کاش تراکتور تیم زنان داشت و تا ما در شهر و کشور خودمان به میدان می رفتیم.  واقعا هواداران جو عجیب وغریبی در ورزشگاه ایجاد می کنند و به همین خاطر است که به لقب پرشورها را به خود اختصاص دادند. ای کاش روزی در بخش زنان هم طرفدار حاضر باشند. این یکی از آروزهای فوتبالی‌ام است. 

سلیمی با اشاره به بازیکنان تیم آقایان تراکتور تصریح کرد: قبول دارم که بازیکن درآمدش از قراردادش تامین می شود. اما یک انتخاب نادرست می تواند سرنوشت بازیکن را تغییر بدهد.  به عنوان یک هوادار باید بگویم جایگاه تراکتور اصلاً خوب نیست و وقتی می‌بینم بعضی بازیکنان با پیشنهادات غیررسمی رفتارشان با کادرفنی و اعضای تیم عوض شده، واقعا ناراحت کننده است. تمرکز بعضی‌ها با همین پیشنهادات غیررسمی کم‌رنگ شده است . به نظرم این حرکت دور از رفتار حرفه‌ای است.

بازیکن تیم فوتبال  زنان یابپا  پیرامون تجربه بازی در سومین لیگ خارجی، تصریح کرد: در حال حاضر سومین سال فوتبالی‌ام است که بازی در خارج کشور را تجربه می کنم. دوست ندارم یکباره از پله اول و دوم به پله آخر برسم. دوست دارم آرام آرام پیش برود. هر چیزی در زمان مناسبش زیباست. در کل باید بگویم فوتبال در غربت سخت اما شرط پیشرفت است.

بازیکن تیم فوتبال  زنان یابپا  پیرامون اینکه در ترکیه طرفدار کدام از یک تیم‌ها  است، عنوان کرد: در ترکیه طرفدار تیم آقایان بشیکتاش هستم؛ اما فنرباغچه اینجا تیم قدیمی و ریشه‌داری است. وقتی فنرباغچه بازی دارد هوادارانشان چه در بخش اروپایی ترکیه و چه آسیایی ترکیه به تعداد زیاد در خیابان‌ها و محل های عمومی، مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دیده می‌شوند.

هر چند گالاتاسرا و بشیکتاش هم طرفداران زیادی دارد، اما بیشتر طرفداران فنرباغچه بازی دارد طرفدار آنها را می بیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز