خبرگزاری کار ایران

سبکتکین: کار ما در کورس قهرمانی سخت شد/ حس بازی در نقش جهان قابل وصف نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۰۰

بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: بازی در ورزشگاه نقش جهان وصف شدنی نیست. با حضور تماشاگران هیجان و انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود.

نرگس سبُکتَکین در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی سپاهان مقابل ملوان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران گفت: ملوان تیم خوبی است و از نظر بدنی بسیار آماده است. ما به دنبال این بودیم که در نیمه اول گلزنی کنیم که متاسفانه در یکی از ضد حملات گل دریافت کردیم؛ اما در نیمه دوم توانستیم گلزنی کنیم.

وی افزود: در صحنه گل رها یزدانی دروازه‌بان تیم تلاش زیادی کرد؛ اما با بدشانسی توپ به درون دروازه رفت. 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: قطعاً این نتیجه مورد پسند ما نیست و کار ما را در کورس قهرمانی سخت‌تر کرد. پیش از این در بازی ذوب‌آهن هم امتیاز از دست دادیم و نتایج دلخواه ما پیش نرفت. ضمن اینکه به خاطر اردوی تیم ملی بازیکنان اصلی سپاهان کمی درگیر بودند و در چند بازی به تیم ما فشار مضاعفی وارد شد. بابت این موضوع کمی متضرر شدیم.

سبُکتَکین در پاسخ به این سوال که آیا خاتون بم و شهرداری سیرجان با جذب بازیکنان ملی پوش به نوعی کارشان برای قهرمانی آسان‌تر است، عنوان کرد: سپاهان تیم خیلی خوبی است و بازیکنان ملی پوش هم دارد. اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست گاهی اوقات نتایج به دلخواه شما پیش نمی رود. هر چند حالا هم بد نتیجه نگرفتیم منتهی با توجه به توان و امکانات خودمان تمایل داریم در جایگاه بالاتری قرار بگیریم.

وی پیرامون اهدافش در فوتبال عنوان کرد: با توجه به سن کمی که دارم، تا حالا مسیر خوب پیش رفته و دنبال این هستم که رفته رفته به اهدافم نزدیک شوم. در این مسیر قطعاً لژیونر شدن هم بخش مهمی از راهم هست. البته به دنبال این هستم واقعاً به تیمی بروم که به فوتبالم و رشد فوتبالی‌ام کمک کند.

بازیکن تیم زنان سپاهان درباره  چند مرحله دعوتش به تیم ملی و عدم حضورش در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا عنوان کرد: در فصل جاری چندین مرتبه به تیم ملی دعوت شدم؛ اما در جام ملت‌های آسیا حضور نداشتم. منتهی این دلیل نمی‌شود که تلاشم را متوقف کنم. بیشتر و با انگیزه بالاتری تلاش خواهم کرد. 

سبکتکین: کار ما در کورس قهرمانی سخت شد/ حس بازی در نقش جهان قابل وصف نیست

سبُکتَکین درباره حس بازی در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: بازی در این ورزشگاه وصف شدنی نیست. وقتی بازی در این ورزشگاه با حضور تماشاگران بیشتر روبرو می‌شود، واقعاً هیجان و انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود. به همین خاطر باید از مدیران و مسئولان بابت ایده خوبی که داشتند، تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه آیا در کنار فوتبال شغل دیگری دارد، اظهار داشت: شغل دوم من مربیگری در مدرسه فوتبال است. درآمدش هم خدارا شکر خوب است و از آن راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز