خبرگزاری کار ایران

میلان – فیورنتینا؛ روسونری پیش به سوی قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۱۶

تیم میلان در بازی با فیورنتینا به دنبال تثبیت جایگاهش در صدر جدول سری آ است.

به گزارش ایلنا، میلان به‌دنبال آن است که فاصله‌اش را در صدر جدول سری آ زیاد کند. آنها ساعت 17:30 میزبان فیورنتینا هستند که سخت به‌دنبال کسب سهمیه اروپایی است. میلان که پیش از اینتر به میدان می‌رود، فرصت خوبی دارد تا برای اولین بار از سال 2011، فاتح اسکودتو شود.

اتفاقات هفته گذشته باعث شده که میلان به کسب 19امین قهرمانی خود نزدیک شود. سرنوشت قهرمانی در دستان خود این تیم است و تنها چهار بازی تا پایان فصل مانده است.

مردان استفانو پیولی، هفته گذشته و پس از آنکه روند 13 بازی بدون شکستشان به دست اینتر به پایان رسید، در خانه لاتزیو بازی کردند و با گل دقیقه 92 ساندرو تونالی پیروز شدند. در دیگر دیدار، اینتر در خانه بولونیا دچار لغزش شد و دست خالی برگشت. به این ترتیب میلان دو امتیاز بیشتر از اینتر دارد و البته به لطف نتیجه بهتر رودررو، در صورت مساوی شدن امتیازاتش با اینتر، بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت.

تیم پیولی در هفته‌های اخیر، در خط حمله زلاتان ایبراهیموویچ را نداشته و بازیکنان دیگر هم خیلی عالی نبوده‌اند. اما این تیم در دفاع درخشان کار کرده و در 15 بازی در لیگ در سال 2022 تنها 8 گل دریافت کرده است. در پنج لیگ بزرگ اروپا، تنها لیورپول در این بازه زمانی از آنها کمتر گل خورده است.میلان حالا به‌دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی خانگی برای اولین بار در سه سال اخیر است.

در بازی رفت دو تیم، فیورنتینا با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و زلاتان و دوشان ولاهوویچ (که حالا به یوونتوس پیوسته) هر کدام دو گل زدند. حالا فیورنتینا می‌خواهد برای اولین بار در 21 سال اخیر، میلان را در دو دیدار رفت و برگشت ببرد.

اما این تیم روند خوبی ندارد. آنها در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به سالرنیتانای قعرنشین هم باختند، اما یوونتوس، رم و لاتزیو هم پیروز نشدند و به این ترتیب فیورنتینا رده ششم را در انتهای هفته حفظ کرد. اما این تیم حالا ممکن است برای اولین بار از سال 2019 تاکنون، سه شکست پیاپی را تجربه کند. آنها چهارشنبه هم برابر اودینزه میانه جدولی با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند.

ایبراهیموویچ و اسماعیل بن‌ناصر در این هفته توانسته‌اند تمرین کنند و پیولی می‌تواند از آنها استفاده کند. زلاتان در دوران بازی در سری آ، مقابل فیورنتینا روی 15 گل نقش مستقیم داشته (11 گل زده و 4 گل ساخته). هیچ تیمی به اندازه فیورنتینا از زلاتان ضربه نخورده است. اگر زلاتان در این بازی گل بزند، با 40 سال و 210 روز، دومین گل‌زن مسن تاریخ سری آ پس از الساندرو کاستاکورتا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز