خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دیزل ژنراتور کامینز و نکات مهم در فرآیند خرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۳۶

هنگام خرید دیزل ژنراتور باید توجه داشت که انواع مختلفی از ژنراتورها در اندازه‌ها، مدل‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارا می‌باشند. از این رو توصیه می‌شود که هنگام خرید دیزل ژنراتور ویژگی‌های محصول مدنظر را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. ما در این مطلب سعی داریم ضمن معرفی برندهای دیزل ژنراتور از قبیل دیزل ژنراتور پرکینز و کامینز به نکات مهمی جهت خرید این محصول اشاره کنیم.

نکات مهم در فرآیند خرید دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در صنایع مختلف، مجتمع‌ها، پروژه‌های زیرساختی‌ و... نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. هنگام خرید دیزل ژنراتور می‌بایست حداقل ۵ نکته مهم را در نظر داشته باشید.

1) اندازه ژنراتور

اندازه ژنراتور یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌بایست هنگام خرید ژنراتور مد نظر داشته باشید. نکته مهمی که هنگام تعیین اندازه با استارت موتورها در ارتباط است «جریان هجومی» نامیده می‌شود. منظور از جریان هجومی (Inrush currents) جریان بار الکتریکی است که در لحظه اتصال به منبع تغذیه مصرف می‌شود. میزان جریان هجومی در وسایل مختلف متفاوت است. البته موضوع جریان هجومی یک مبحث گسترده فنی است که شرح کامل آن در این راهنما نمی‌گنجد. خلاصه کلام، اندازه ژنراتور برای مکان و فعالیتی که نیاز دارید، موضوعی است که بسیار حائز اهمیت بوده و می‌بایست در رابطه با آن با متخصصین مشورت کرد.

2) ظرفیت واحدی

ظرفیت واحدی (Modular Capability) یک اصل طراحی است که به موجب آن سیستم به قطعات کوچک‌تری تحت عنوان «ماژول» تقسیم می‌شود. توجه به این ظرفیت هنگام خرید دیزل ژنراتور مزایای متعددی را به همراه دارد.

3) کنترل سیستم‌ها و مدیریت انرژی

از یک کنترل سیستم ایده‌آل انتظار می‌رود که خصوصیات متنوعی را ارائه دهد. از جمله این خصوصیات می‌توان به مواردی مثل توانایی استارت و برنامه دادن به دستگاه و نشان داده شدن هشدارها اشاره نمود. بسیاری از ژنراتورها به سیستم مدیریت انرژی مجهز هستند. سیستم مدیریت انرژی (Power Management systems) از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کرده و عمر کاری آن را زیادتر خواهد کرد. توصیه می‌شود که هنگام خرید دیزل ژنراتور به سیستم مدیریت انرژی آن دقت داشته باشید.

4) بهره‌وری سوخت

امروزه مصرف سوخت ژنراتورهای سیار (Mobile Generator) در مقایسه با ۵ سال قبل به حداقل رسیده است. مصرف سوخت مناسب ژنراتورها بر عملکرد طولانی‌تر و بهتر آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد. از این رو پیشنهاد می‌شود هنگام سرمایه‌گذاری و خرید ژنراتورها به مصرف سوخت آن‌ها توجه داشته باشید.

5) اندازه فیزیکی و حمل و نقل

آخرین نکته‌ای که هنگام خرید ژنراتورها می‌بایست در نظر داشته باشید موضوع اندازه فیزیکی ژنراتورها، نحوه حمل و نقل و نحوه قرارگیری آن‌ها است. لازم به ذکر است که توجه به موارد فوق می‌تواند فرایند خرید را برای شما بسیار آسان‌تر کند.

چه فاکتورهایی بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیرگذارند؟

مشخصات فنی

سه عنصر اصلی تشکیل‌دهنده مولد برق «موتور دیزلی»، «ژنراتور» و «کنترلر» هستند. برند و پیکربندی این سه قطعه بر قیمت دیزل ژنراتور موثر است. هنگام خرید دیزل ژنراتور توجه داشته باشید که با توجه به نیاز خود، پیکربندی مناسب را سفارش دهید.

قیمت قطعات مورد نیاز برای ساخت

 قیمت خرید قطعات جهت ساخت ژنراتور در بازار ثابت نیست. از این رو با نوسانات قیمت قطعات، بهای کلی ژنراتور نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

تقاضای بازار

قیمت دیزل ژنراتور با افزایش تقاضای بازار بیشتر می‌شود. بنابراین تقاضای بازار نیز بر قیمت نهایی دیزل ژنراتورها موثر است.

تاثیر برند بر قیمت دیزل ژنراتور

برندهای مختلف برای ساخت دیزل ژنراتور از انواع متنوع پیکربندی، تجهیزات، امکانات و کنترلرها استفاده می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که قیمت برندها با یکدیگر متفاوت باشد.  برند «ولوو» یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار می‌باشد که محصولات آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

راهنمای خرید دیزل ژنراتور کامینز و نکات مهم در فرآیند خرید

استعلام قیمت دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز از توان‌های ۱۱۰ تا ۸۰۰ کاوا به صوت ۴ و ۶ سیلندر برخوردار بوده و جزو پرقدرت‌ترین و پیشرفته‌ترین موتورهای موجود در بازار محسوب می‌شوند. این نوع از ژنراتور دارای قدرت و استقامت بسیاری بالایی است. قیمت موتورهای کامینز به نسبت سایر موتورها مقرون به صرفه می‌باشد. برای اطلاع از قیمت آن می‌بایست از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر استعلام کنید. پیشنهاد می‌شود که برای اطلاع از قیمت صحیح و مناسب ژنراتور کامینز به سایت «کاراسهند» مراجعه کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین ژنراتور را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نحوه انتخاب دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور برای تامین برق می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. چرا که انتخاب بهترین دیزل ژنراتور مناسب با پروژه مستلزم درک و شناخت نیازهای پروژه است.

  • برای انتخاب دیزل ژنراتور مناسب باید توجه داشته باشید که در شرایط قطعی برق به چه تجهیزاتی برای تامین برق نیاز دارید.
  • هنگام انتخاب مولد در نظر داشته باشید که کدام تجهیزات اصلی به برق نیاز دارند و کدام تجهیزات را می‌توان به طور موقت کنار گذاشت.
  • به تعداد کامپیوتر، سرور و... مورد نیاز تا وصل شدن مجدد برق شهری توجه کنید.
  • در صورت داشتن چندین ماشین‌آلات بزرگ، توجه داشته باشید که توان ژنراتور مدنظرتان چقدر است.
  • با توجه به نوع پروژه ژنراتور جدید یا دست دوم را خریداری نمایید. همچنین به تامین سوخت ژنراتور خریداری شده نیز دقت داشته باشید.

معرفی  برندهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دستگاهی است که می تواند همانند یک تامین‌کننده برق نقش کلیدی و مهمی را در صنایع مختلف و مکان‌های بزرگ مانند مراکز درمانی، کارگاه‌ها و کارخانجات، پمپ بنزین‌ها و ... ایفا کند. به طورکل خرید دیزل ژنراتور برای تامین برق مکان‌های بزرگی که برای تولید برق به انرژی زیادی نیاز دارند پیشنهاد می‌شود. اما لازم به ذکر است که دیزل ژنراتورها دارای انواع مختلفی هستند که در طرح‌ها، مدل‌ها و اندازه‌های متنوعی توسط برندهای بزرگ در سراسر دنیا تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از پرکاربردترین و بهترین برندهای تولیدکننده دیزل ژنراتور در دنیا خواهیم پرداخت:

  • برند ولوو: دیزل ژنراتورهای ولوو تولید کشور سوئد هستند.
  • برند پرکینز: دیزل ژنراتور پرکینز محصول کشور انگلستان می‌باشد. این محصول در سه نوع دریایی، صنعتی و تولید توان ساخته می‌شود.
  • برند ایویکو: دیزل ژنراتور برند مذکور ساخت کشور ایتالیا است.
  • برند کامینز: دیزل ژنراتور کامینز نیز محصول کشور انگلیس می‌باشد و در دو نوع بدون کانوپی و کانوپی‌دار تولید شده که هر یک کارآیی خاص خود را دارند.

راهنمای خرید دیزل ژنراتور کامینز و نکات مهم در فرآیند خرید

شرکت کاراسهند

لازم به ذکر است که شناخت برندهای معتبر تولیدکننده دیزل ژنراتور می‌تواند در فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید کمک شایانی کند. شرکت مهندسی «کاراسهند» در زمینه فروش انواع دیزل ژنراتور در قدرت‌های ۱۱ الی ۲۵۰۰ کاوا مشغول به فعالیت است. برای خرید دیزل ژنراتور می‌توانید به سایت معتبر   https://karasahand.com/ مراجعه کرده و کاتالوگ انواع دیزل ژنراتور ولوو، دیزل ژنراتور پرکینز کاراسهند و همچنین دیزل ژنراتور کامینز را دریافت نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز