خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران:

92.89 درصد دانش آموزان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۲۴۶

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: ۹۲.89 درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دز اول واکسن کرونا و 93.70 درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی دهقان عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: وزارت آموزش‌وپرورش پس از گسترش واکسیناسیون عمومی و همچنین کسب مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری و بازگشایی مدارس با حفظ سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار داد.

وی به بازگشایی مدارس از نیمه فروردین امسال به‌صورت حضوری اشاره کرد و افزود: 99.89 درصد از دانش آموزان رده سنی 12 تا 18 سال دز اول و 93.70 درصد دز دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران با اعلام اینکه 27.97 درصد از دانش آموزان رده سنی 5 – 12 سال واکس دریافت کردند، افزود: بیش از 99 درصد از فرهنگیان واکسینه شدند.

وی گفت: در حال حاضر 93.21 درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی به‌صورت حضوری در مدرسه حضور یافتند، شمار دانش آموزان حضوری متوسطه را 93.83 درصد اعلام کرد.

دهقان افزود: حضور در مدرسه برای دانش آموزان اجباری است مگر اینکه دانش‌آموزی از بیماری زمینه‌ای برخوردار باشد که می‌تواند در بستر فضای شاد آموزش ببیند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران بابیان اینکه تاکنون 1100 مورد بازدید از مدارس سراسر استان صورت گرفته است، گفت: هیچ‌گونه مشکل یا اپیدمی در مدارس گزارش نشده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز