خبرگزاری کار ایران

در صورت صدور مجوز؛

مراسم روز کارگر در ارومیه به صورت راهپیمایی برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۶۱

دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی گفت:در صورت صدور مجوز از فرمانداری امسال مراسم روز کارگر در ارومیه بصورت راهپیمایی برگزار برگزار خواهد شد

به گزارش ایلنا،سعید مصطفی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:در روز جهانی کارگر در صورت صدور مجوز راهپیمایی باشکوهی در ارومیه توسط کارگران بخش های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در هفته کارگر شعبه تخصصی ویژه رسیدگی به پرونده های کارگری استان و حل مشکلات این قشر جامعه در ارومیه افتتاح می شود.

مصطفی نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰رشته در شعبه های خانه کارگر استان بصورت رایگان آموزش داده می شود، تصریح کرد: در هفته کارگر مرکز کارورزی فنی و حرفه ای باهدف اخذ مدرک بین المللی کار آموزان خانه کارگر استان افتتاح می شود.

دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ شعبه به عنوان دفاتر رابط  خانه کارگر، ۴شعبه اصلی در ارومیه ، سلماس، مهاباد و خوی و یک دفتر نمایندگی در میاندوآب در استان فعالیت دارند. 

مصطفی نژاد یادآور شد: کارگران همیشه پشتیبان نظام و ولایت بوده و مشکلات صنفی خود را به صورت قانونی اعلام کرده اند.

مصطفی نژاد ادامه  داد: برگزاری نمایشگاه عکس، توزیع بسته معیشتی در بین کارگران، بازدید از واحدهای تولیدی وصنعتی  و افتتاح خانه کارگر در سلماس از دیگر برنامه های کار گری استان در هفته کارگر است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به برگزاری نمایشگاه عکس با موضوعات کارگری و مشکلات آن در محوطه خانه کار گر ارومیه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ۶۹ قطعه  عکس در معرض دید به نمایش گذاشته خواهد شد و تمامی عکس ها به نفع کارگران بیمار و جهت رفع مشکلات کارگران بفروش خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز