خبرگزاری کار ایران

اشتباه تکراری فرهاد مجیدی: انتقاد به داور پس از عدم کسب نتیجه دلخواه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۷۵

سرمربی تیم استقلال تهران در حالی شب گذشته مدعی شد که مربیگری را کنار خواهد گذاشت که گل آرمان رمضانی به درستی مقابل نساجی مازندران مردود اعلام شد.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ضربات پنالتی مقابل نساجی با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

آبی پوشان تهرانی برای سومین فصل متوالی از دستیابی به جام قهرمانی در جام حذفی با هدایت فرهاد مجیدی بازماندند. این تیم در دو فصل پیش با شکست مقابل تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در فینال جام قهرمانی را از دست داده بود.

مجیدی به عنوان سرمربی استقلال در پایان مسابقه شب گذشته مانند تمامی مسابقاتی که در فصل جاری در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه به مسائل مربوط به داوری اشاره کرد، گلی که به درستی مردود شده بود را صحیح و سالم اعلام کرد.

سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌هایش پس از بازی برابر نساجی گفت: "بازیکنان ما زحمت می‌کشند اما تا دیدند استقلال صدر جدول است و ۲۴ هفته نباخته است، شروع کردند. چیزهایی می‌شنوم که باورم نمی‌شود. مگر فوتبال چقدر ارزش دارد؟ مربی لیگ برتری در به در دنبال این است که کمک داور استقلال را بچیند. من مانده‌ام، یعنی به چه قیمتی؟ حرف هم می‌زنی، می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورد. من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. مقصر باخت من هستم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم."

 

با حساب بازی شب گذشته مقابل نساجی، استقلال که در لیگ برتر شکستی نداشته طی 10 بازی این فصل نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و پس از هر یک از این مسابقات مجیدی اگرچه به عملکرد تیمش هم نقد وارد کرده اما اکثرا مسائل را به داوری ارتباط داده است. قسمت های کوتاهی از نشست های مجیدی پس از این مسابقات را مشاهده می‌کنید:

بعد از تساوی برابر فجر: «زشت‌ترین گل فصل را خوردیم. زننده گل هم نمی‌داند با کجایش گل زد. وضعیت داوری را همه دیدند و بهتر است چیزی نگویم. تیم حریف تماشاگر غیرمجاز در ورزشگاه داشت.»

بعد از تساوی اول برابر نساجی: «فغانی با چشم‌هایش پنالتی ما را دید و نگرفت. خدا کند آنقدر شهامت داشته باشد که عذرخواهی کند.»

بعد از تساوی با گل‌گهر: «می‌دانستم مقابل چه کسی (امیر قلعه‌نویی) بازی دارم و حدس می‌زدم اتفاقات پشت پرده رخ بدهد. محرومیت بازیکنان خارجی ما داستان‌های دیگری دارد.» البته این بازی بعدها سه بر صفر به سود استقلال شد.

بعد از تساوی با نفت آبادان: «داور دو پنالتی ما را نگرفت که لابد مهم نیست. گفته بودیم اکبریان قبل از دربی نباید برای ما سوت بزند.»

بعد از تساوی اول با پرسپولیس: «غیر از صحنه دقیقه هشتادوهفت (پنالتی روی ژستد) حرف دیگری ندارم. فردا باز هم فرگوسن‌های وطنی می‌گویند استقلال ایراد دارد. اگر با من مشکل دارید، بگویید بروم تا برای مربی بعدی پنالتی بگیرید.»

بعد از تساوی با آلومینیوم: «تیم حریف فقط روی یک نصفه‌موقعیت به گل رسید. فضای ورزشگاه اصلا جالب نبود و از دقیقه یک علیه ما از الفاظ رکیک استفاده شد. در خیلی از مسابقات پنالتی صددرصد ما را نمی‌گیرند، اما مثل بعضی تیم‌ها نیستیم که شلوغ کنیم.»

بعد از تساوی دوم برابر نساجی در دور برگشت، فرهاد مجیدی حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد.

بعد از تساوی دوم با پرسپولیس: «صحنه‌ای که روی یامگا رخ داد، صددرصد پنالتی بود، اما سیدعلی نگرفت. پرسپولیس در این بازی فقط یک موقعیت داشت که همان راهم گل کرد.»

بعد از تساوی برابر پیکان: «دوست ندارند استقلال قهرمان شود. شک نکنید اگر صحنه اخراج سیلوا برای استقلال بود، نه خطا می‌گرفتند، نه کارت می‌دادند. ما از داوری ضرر می‌کنیم، بقیه تیم‌ها داد و بیداد می‌کنند. من اگر کارهای بعضی مربیان را می‌کردم، ساعت دوازده ظهر وسط میدان آزادی دارم می‌زدند. دوستان راه‌های دیگری را امتحان کنند؛ تیم مجیدی ده نفره هم نمی‌بازد.»

بعد از شکست برابر نساجی در جام حذفی: «اگر گل آرمان رمضانی خطا بوده باشد، دیگر مربیگری نمی‌کنم. داوری که دوران کارش شیتیل می‌گرفته، الان کارشناس شده و نظر می‌دهد. یک هفته ما را ده نفره می‌کنند، یک هفته گل‌مان را قبول نمی‌کنند.»

***

سرمربی تیم استقلال تهران در حالی شب گذشته مدعی شد که مربیگری را کنار خواهد گذاشت که گل آرمان رمضانی به درستی مقابل نساجی مازندران مردود اعلام شد.

سیر صحبت های مجیدی پس از هر مسابقه که نتیجه دلخواه او و تیمش رقم نخورده نشان می دهد اگرچه اتفاقات داوری در فصل جاری پررنگ بوده اما به جای اینکه همه چیز تقصیر داور باشد کمی هم اگر نسبت به تصمیمات خودش -به طور مثال انتخاب رضایی در ضربات پنالتی شب گذشته- بازنگری داشته باشد نیازی نیست که پس از هر مسابقه‌ای که برنده به رختکن نرفته، صحبت‌هایی را مطرح کند که بیشتر به بهانه شباهت دارند تا دلیلی برای عدم کسب نتیجه موفقیت آمیز.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز