خبرگزاری کار ایران

عملکرد یکساله مجیدی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۰۹۸

استقلال تهران با هدایت سرمربی جوان این تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سیزدهم اسفند سال گذشته باشگاه استقلال تهران در زمان مدیریت احمد مددی با فرهاد مجیدی به توافق دست پیدا کرد. سرمربی‌ای که یک مرتبه به جای وینفرد شفر و یک مرتبه هم به جای آندره آ استراماچونی روی نیمکت این تیم حضور یافته بود، برای سومین بار به باشگاه سابقش بازگشت.

مجیدی فصل گذشته پس از جدایی محمود فکری با استقلال در لیگ برتر به مقام سوم با کسب ۵۶ امتیاز رسید، در جام حذفی تا فینال پیش رفت اما مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان صدرنشین صعود کرد اما در بازی حذفی مقابل الهلال عربستان شکست خورد.

این سرمربی در فصل جاری فرصت یافت به عنوان سرمربی برای اولین بار در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی فعالیت داشته باشد که ماحصل تیمی که او گرد هم آورده آمار و ارقام روحیه بخش برای طرفداران در انتظار قهرمانی این تیم است.

عملکرد یکساله مجیدی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد؟

استقلال تهران طی یک سال حضور مجیدی روی نیمکت این تیم - صرف نظر از مسابقه شب گذشته مقابل گل گهر سیرجان - طی ۴۸ مسابقه رسمی به ۳۰ برد، ۱۳ تساوی و ۵ شکست دست یافته است. در تمامی این مسابقات استقلال ۶۸ گل زده و ۲۷ گل هم دریافت کرده است. استقلال در هر دیدار به صورت میانگین ۲.۱۵ امتیاز به دست آورده است. 

در حالیکه از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر ۱۰ سال می‌گذرد، فرهاد مجیدی از ابتدای فصل اظهار داشت که تلاش او و تیمش این خواهد بود که شخصیت قهرمانی را به استقلال برگرداند؛ هدفی که با گذشت ۲۱ هفته از فصل جاری لیگ آنها کاملا در مسیر آن گام برداشته‌اند.

با برتری شب گذشته مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی، استقلال اکنون اختلاف با پرسپولیس تهران، مدعی عنوان قهرمانی را به عدد ۶ رسانده است که حاشیه امن‌تری نسبت به فاصله سه امتیازی هفته بیستم پس از تساوی مقابل نساجی مازندران است.

عملکرد یکساله مجیدی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد؟

استقلال در لیگ بیست و یکم تنها ۷ گل دریافت کرده است و هنوز شکستی را متحمل نشده است. شکست ناپذیری آبی پوشان هواداران این تیم را دلگرم کرده که این روند به خصوص در مسابقه هفته بیست و سوم هم تداوم داشته باشد. استقلال پس از تقابل با صنعت نفت آبادان در آزادی، در آخرین روزهای اسفندماه باید با پرسپولیس رو به رو شود. دیداری که سه امتیاز آن تکلیف قهرمانی را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد.

اکنون استقلال در آغاز دومین سال حضور مجیدی روی نیمکت این تیم تنها ۹ بازی دیگر با جام قهرمانی فاصله دارد؛ جامی که کسب آن توسط شماره ۷ محبوب پس از دو ناکامی در فینال‌های جام حذفی برای ماندگار شدن نامش در تاریخ این باشگاه قابل قبول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز