خبرگزاری کار ایران

مساعدت به کشاورزان خسارت دیده پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۲۷

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به وقوع سرمازدگی در بخش‌هایی از استان فارس و برخی از استان‌های دیگر پیگیر مساعدت‌های لازم به کشاورزان خسارت دیده هستیم.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمدمهدی برومندی در حاشیه بازدید از مزارع و باغ‌های خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان بیضا تصریح کرد: بنا به دستور مقام عالی وزارت بازدیدهای میدانی انجام و با مدیران ارشد استانی و وزارتخانه جلسات لازم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر پیگیری مساعدت، بخش‌های تخصصی وزارتخانه در معاونت‌های باغبانی و زراعت توصیه‌های فنی و علمی را برای جبران و رفع مشکلاتی که پیش آمده حتما ارائه خواهند کرد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استان فارس و شهرستان بیضا از قطب‌های مهم کشاورزی کشور هستند، ابراز کرد: این استان رتبه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی، ایجاد امنیت غذایی و تامین نیاز داخلی دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرمازدگی بسیار شدیدی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، افزود: خسارات قابل توجهی به باغ‌ها و زراعت کشاورزان و بهره‌برداران وارد شده است.

گفتنی است؛ در بازدید از مزارع و باغ‌های خسارت دیده شهرستان بیضا علاوه بر برومندی، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، مجتبی دهقان‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، خلیل عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز