خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

کنگره بین المللی «اخلاق تولید مثل» آخر آذرماه در جهرم برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۲۰۷۰۸

کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل آخر آذرماه به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

شیراز - ایلنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع مدیران جهرم گفت: کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل آخر آذرماه به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رحیم رئوفی در جلسه شورای اداری جهرم طی سخنانی با تشریح برنامه‌های این کنگره اظهار کرد: نخستین کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل و سومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور محققان داخلی و خارجی ۲۷ تا ۲۹ آذرماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود و حدود ۲۰ شخصیت علمی از کشورهای دنیا داریم که این رخداد علمی برای اولین بار در یکی از شهرستان‌های استان فارس روی می‌دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اولیه کنگره اخلاق تولیدمثل بیان کرد: در این همایش ۵۰ شخصیت داخلی اعم از وزیر بهداشت و برخی چهره‌های علمی از حوزه و دانشگاه در خصوص جدید‌ترین دستاوردهای حوزه تولیدمثل به بحثو بررسی موضوع می‌پردازند.

وی با اشاره به دریافت مجوز راه اندازی مرکز آی وی اف در دانشگاه علوم پزشکی جهرم که یکی از ثمرات برگزاری این همایش در دوره‌های گذشته بوده افزود: این مرکز می‌تواند در توسعه و پیشرفت جهرم در حوزه ناباروری تاثیرگذار باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش، خاطرنشان کرد: در این همایش و کنگره آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید محققان جهان اسلام به اشتراک گذاشته می‌شود.

رئوفی از دستگاه‌های اجرایی و مدیران جهرم خواست تا با همکاری با کمیته اجرایی کنگره در پیشبرد برگزار این همایش به مهم‌ترین رویداد علمی این شهرستان کمک کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از آغاز به کار آزمایشی بیمارستان خفر خبرداد و افزود: بیمارستان خاتم الانبیاء بخش خفر از ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و بخش‌های مختلف بیمارستان با جدید‌ترین امکانات به مردم خدمات ارائه می‌دهند همچنین متخصصین بیمارستان نیز به کار گرفته شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز