خبرگزاری کار ایران

جشنواره اتوسرویس بانک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۴۹

«اتوسرویس بانک» اولین استارت آپ فعال در معرفی اتوسرویس‌ها در ایران است که در زمینه خدمت رسانی به اتوسرویس ها و مشتریان در در این حوزه کار خودش رو اغاز کرده است.

 ایلنا؛ به مناسبت روز ۶ اسفند که چند سالی است روز اتوسرویس نامگذاری شده است، این استارتاپ تصمیم به برگزاری جشنواره اتوسرویس برتر گرفته است که از  ۱ اسفند ماه آغاز شده است. در این جشنواره اتوسرویس ها در سایت خود را معرفی می کردند و طی گذراندن مراحل مختلف و ثبت نام و ارسال لینک نظرسنجی برای مشتریان خود ارسال رای جمع می کردند.

این جشنواره به دلیل استقبال بالای اتوسرویس ها و خوب حضور دلگرم کننده رای مردمی تا ۱۱ اسفند تمدید شد. که در این جشنواره ۳۷۱ اتوسرویس ثبت نام کردند و ۲۴۵ توانستند مراحل درست را طی کرده و تاییدیه حضور بگیرند. تعداد آرای مردمی طی این جشنواره به ۱۶۲۲۵ رای تایید شده رسید.

شاید جالب باشد که بدانید در تقویم روزی به نام "اتوسرویس" وجود دارد، به ویژه اگر دارای وسیله نقلیه باشید و سرویس دوره ای و رسیدگی به ماشین‌تان بخشی از دغدغه سالانه شما باشد.

این جشنواره به مناسبت روز اتوسرویس (۶ اسفند)‌ و با حمایت مالی گروه صنعتی سرکان انجام پذیرفت.

نام‌گذاری روزها در تقویم با هدف حفظ ارزش‌ها، تحکیم پیوندهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دینی و ملی، بزرگداشت افراد مختلف و توجه به مشاغل انجام می‌گیرد. این حرکت نه تنها منجر به همدلی، همکاری و مشارکت عمومی می‌شود، گاهی نیز تلنگری برای توجه به برخی از کارهای کوچک اما بسیار مهم نیز است.

وقتی نوبت به انجام کاری ایمن و کارآمد برای اتومبیل می‌شود، سرویس‌دهی منظم آن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. سرویس کردن دوره‌ای خودرو که با نام "اتو سرویس" نیز شناخته می‌شود، گاهی در نظر برخی افراد بی‌اهمیت جلوه می‌کند، اما بسیار احتمال دارد عدم‌توجه به سرویس دوره‌ای خودرو، راننده و ماشین را به دردسر بیاندازد، به خصوص برای رانندگانی که در نگه‌داری اتومبیل مهارت کافی ندارند.

اتوسرویس معمولاً توسط مکانیک انجام می‌گیرد، که مجموعه‌ای از مراحل تنظیم، تعویض و نگهداری است که در یک بازه زمانی مشخص و یا پس از طی مسافت معینی از وسیله نقلیه انجام می‌شود.

اسامی نفرات برنده به ترتیب رضا تیموری، هادی نصیروند، امیر اسدی، قاسم حقیقت جو، محمد روز خون و امین کائد با اتوسرویس های با همین نا بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز