خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

وجود ۳۹۹ مدرسه کانکسی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۸۰

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی از وجود ۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان خبر داد و گفت:۱۲۰ مدرسه کانکسی دارای دانش آموزی بیش از ۲۰ نفر هستند.

سپیده طیب قاسمی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: شاخص سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی یک مترمربع پایین تر از میانگین کشوری است که وضعیت موجود، تسریع در نهضت مدرسه سازی در این استان را می طلبد.

 قاسمی افزود: تلاش همگانی برای جبران فاصله سرانه فضای آموزشی نیاز داریم تا شاخص سرانه فضای آموزشی ۴/۰۵ مترمربع در آذربایجان غربی را به شاخص نهضت مدرسه سازی در کشور که ۵/۱۸ مترمربع به ازای هر دانش آموز است، برسانیم.

وی با اشاره به افتتاح ۳۰۳ کلاس درس از مهرماه امسال در آذربایجان غربی، اظهار کرد: با افتتاح این کلاس های درس در مجموع ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن برخوردار شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی افزود: هم اکنون ۲۸۲ مدرسه با یک هزار و ۹۰۰ کلاس درس و زیربنای ۲۸۷ هزار مترمربع پروژه فعال در پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ درصد در سطح استان داریم که تاکنون ۳۰۱ کلاس آن تحویل داده شده است.

قاسمی  با بیان اینکه ۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان داریم، گفت:۱۲۰ مدرسه کانکسی دارای جمعیت دانش آموزی بیش از ۲۰ نفر هستند که تلاش می کنیم با تامین اعتبارات لازم و همکاری خیرین این تعداد را به حداقل و صفر برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز