خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

استقلال، خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۰۹۶

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: استقلال، روحیه خودباوری و خوداتکایی، ایجاد چالش در مقابل غرب و خنثی سازی طرح های آمریکا در منطقه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، در دومین همایش بیانیه گام دوم انقلاب که در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: این بیانیه چشم انداز انقلاب اسلامی ایران را که یک پدیده شگرف قرن بیستم بوده ترسیم کرده است.

وی به جایگاه ایران در دوران قاجار و پهلوی اول و دوم در منطقه اشاره و تصریح کرد: ایران در آن دوران کشوری تحقیر شده بود و قراردادهای ترکمانچای و گلستان در دوران قاجار، اشغال ایران در دوران پهلوی اول و ژاندارمی آمریکا در منطقه در دوران پهلوی دوم نشانه ضعف و جایگاه نازل ایران در دوران معاصر است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  ادامه داد: کشور عزیزمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحران های زیادی از جمله، تجزیه طلبی، فتنه های داخلی، جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته و مسیر پر فراز و نشیبی را با موفقیت طی کرده است.

 سرتیپ اکرمی نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی پنج گام را ترسیم فرموده اند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی گام های ترسیم شده برای انقلاب است که تا کنون گام های اول و دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان در سال های اخیر، الگوی نوینی از  مقاومت و دفاع را ارایه و نهادینه کرده که با ویژگی فرامرزی، فراملی، فرادینی و فرا قومی، بسیار کارآمد و اثربخش است و توانسته در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه، به اصول خود پایبند بوده و امنیت، آرامش و ثبات مرزی و ارزی را برای ایران عزیز به ارمغان آورده است و علاوه بر این ایران را بر قله  پیشرفت های علمی و فناوری های نوین مانند نانو، هسته ای، سلول های بنیادی و فناوری های دفاعی نشانده است.

وی تاکید کرد: استقلال، روحیه خودباوری و خوداتکایی، ایجاد چالش در مقابل غرب و خنثی سازی طرح های آمریکا در منطقه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرتیپ اکرمی نیا  افزود: امروز برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی به گفتمان سازی در مقیاس تمدنی نیاز داریم و مدیران فعلی باید تمدنی تفکر و اقدام نمایند و برای آینده مدیرانی با تفکر تمدنی تربیت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز