خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم سه بازی آینده را مهم قلمداد نکنیم

علی کفاشیان: باید به صعود از گروه خودمان فکر کنیم/ غیرت وحس وطن‌دوستی طارمی بود که خودش را به تهران رساند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۰۷۹

رییس سابق فدراسیون فوتبال می گوید تیم ملی باید با برنامه ریزی به دور دوم جام جهانی صعود کند.

علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: این برد را به مردم ایران تبریک می‌گویم تیم ما عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشت آنها هماهنگی بسیار خوبی باهم دارند و امیدوارم که بتوانند همین روند خوبشان را ادامه ده ند.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند تیم ملی صعود راحتی به جام جهانی داشته تصریح کرد: خیلی از زمان‌ها تیم ملی حتی شرایط بهتر از این داشت اما نتوانست به جام جهانی صعود کند این عملکرد خوب نشان می‌دهد که باشگاه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند که این مجموعه توانسته به این خوبی عمل کند.

رییس سابق فدارسیون فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ علاقه بیشتری به استفاده از لژیونرها دارد افزود: این لژیونرها ابتدا در فوتبال ایران بازی کرده‌اند که توانسته‌اند ترانسفر شوند اینجا توانسته‌اند که رشد کرده و به  تیم‌های اروپایی پیوسته‌اند با وجود تحریم‌ها خیلی از بازیکنان ما را کشورهای اروپایی خواهان به خدمت گرفتن آنها هستند.

رییس سابق فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اینکه دولت حمایت بسیار خوبی از تیم ملی داشت بیان داشت: زمان ما هم همین  حمایت‌ها وجود داشت اما من دیدم که معاون اول رییس جمهور در ورزشگاه حضور داشت و حتی بین مردم هم رفت این یک برنامه بلندمدت پایه‌ای است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

کفاشیان درباره اینکه ‌آیا تیم ملی در سه بازی آینده باید به نفرات اصلی استراحت بدهد یا خیر اظهار داشت: در این خصوص باید کادر فنی نظر بدهد اما مساله مهم در  حال حاضر این است که تیم ملی به دنبال یک بازی تدارکاتی مفید باشد البته که ما نمی توانیم این سه بازی را مهم قلمداد نکنیم و به نوعی بی‌خیالش شویم.

وی افزود: ما می‌توانیم با انجام بازی‌های تدارکاتی خوب و این تیم ملی باکیفیت در دور دوم جام جهانی صعود داشته باشیم ما همشیه دیدگاه‌مان این بوده که در جام جهانی باشیم اما اکنون باید به صعود از گروه خودمان فکر کنیم.

کفاشیان در خصوص حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی ایران اذعان داشت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحال شدم که طارمی دوباره در بازی تیم ملی به میدان رفت وقتی او صبح بازی به تهران رسید و با وجود خستگی در ترکیب ملی به میدان رفت و حتی موفق به گلزنی شد این نشان دهنده غیرت طارمی و باهوش بودن و حس وطن‌دوستی وی است که خودش را با وجود تمام مشکلات به تهران رساند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص عملکرد تیم ملی بانوان نیز گفت: عملکرد تیم ملی بانوان خوب بود آن‌ها می‌توانستند با کمی خوش‌شانسی به دور بعدی هم صعود کنند اما این امر اتفاق نیفتاد به نظرم برای حضور اول تیم ملی عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز