خبرگزاری کار ایران

سراجی: صعود تیم ملی اولویت فدراسیون بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۶۰

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید امیدوارم بتوانیم تعداد لژیونر‌های خود را در لیگ‌های معتبر اروپایی افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با وجود مسیر سختی که تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات داشت شاید کمتر کسی تصور کسب چنین نتیجه‌ای و کسب چهار پیروزی را می‌کرد، اما با تلاش‌هایی که مجموعه فدراسیون در این چهار ماه و در راس آن شهاب الدین عزیزی خادم و اعضای هیئت رئیسه در پشتیبانی و حمایت از تیم ملی داشتند در نهایت منجر به صعود مقتدرانه به مرحله بعدی شد.

مدیرعامل باشگاه با اشاره به چهار پیروزی پیاپی ملی پوشان اظهار داشت: کسب ١٢ امتیاز از چهار بازی نتیجه‌ای نبود که خیلی‌ها انتظار آن را داشته باشند، هرچند باید از ابتدا این اتفاق رخ می‌داد و با خیال آسوده راهی مرحله بعد می‌شدیم، اما متاسفانه نتایج ضعیف دور رفت باعث شد به این شکل دست به عصا و با استرس راهی مسابقات شویم. خوشبختانه بچه‌ها خیلی خوب از پس کار برآمدند و نتیجه خیلی خوبی گرفتند. امیدواریم با قرعه‌ای مناسب در دور بعد به صورت مستقیم راهی جام جهانی که در کشور همسایه قطر برگزار می‌شود، شویم.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: از ابتدا صعود تیم ملی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی اولویت فدراسیون بود برهمین اساس عزیزی خادم، رئیس فدراسیون تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشت. تجهیزات و امکانات لازم در این مسیر را برای تیم ملی با بهترین کیفیت فراهم کرد. تمام حاشیه ها را از بازیکنان و کادر فنی دور کرد. همچنین موفق شد منابع مالی خیلی مناسبی را برای تیم ملی تامین کند. همچنین قول هایی که در خصوص پاداش از قبل داده شده بود، بلافاصله پس از پیروزی ملی پوشان به حساب آنها واریز شد.

سراجی اضافه کرد: بدون تردید حضور در جام جهانی اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد چراکه این نسل از بازیکنان که بازیکنان توانمندی هستند استحقاق درخشش در جام جهانی را دارند. امیدوارم بتوانیم تعداد لژیونر‌های خود را در لیگ‌های معتبر اروپایی افزایش دهیم و سایر نفراتی هم که در اروپا بازی می‌کنند به تیم‌های مطرح‌تری منتقل شوند. این پیشرفت بدون شک روی فوتبال داخلی هم تاثیر خواهد گذاشت، بخصوص روی تیم‌های پایه که می‌تواند انگیزه و شور و شعف را در آن‌ها زنده کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان یادآور شد: شور و اشتیاقی که با صعود تیم ملی به مرحله نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر رخ داد، باعث شادی دل ٨۵ میلیون نفر از مردم ایران شد با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست/ هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد که امیدوارم این اتفاقات ادامه‌دار باشد تا در بازی‌های المپیک و دور نهایی مقدماتی جام جهانی و بعد از آن هم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم. ثابت کردیم تیمی کاملا همدل بودیم و نشان دادیم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز