خبرگزاری کار ایران

تیم ملی دچار غرور نشود، به جام جهانی صعود خواهیم کرد

علی کفاشیان: باید میدان را به جوانتر‌ها داد/ با این فدراسیون ارتباطی ندارم اما کمکی بخواهند دریغ نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۲۸۹

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید باید به مربیان جوان بها داد تا خودشان را اثبات کنند.

علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد. آنها در بازی قبلی خودشان با روحیه بالا حاضر شده و به پیروزی رسیدند. امیدوارم بازی فردا مقابل کره را محکم بگیرند و بتوانند به 3 امتیاز دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی چند سال است که کره را به راحتی شکست می‌دهد اما این بازی مثل سایر بازیها نیست و آنها از بازیهای قبلی‌شان قویتر هستند و به نظرم تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

کفاشیان در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند ایران به راحتی به جام جهانی صعود خواهد کرد، تصریح کرد: به نظرم نباید از همین حالا فکر تیم ملی صعود به جام جهانی باشد زیرا ما به راحتی به جام جهانی صعود خواهیم کرد اما مسئله مهم این است که بتوانیم در جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم. در دوره قبل نزدیک به صعود بودیم اما امسال باید با انجام بازیهای تدارکاتی، یکی از تیم‌های صعودکننده به مراحل بعدی جام جهانی هم باشیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه این تیم ملی نسل طلایی فوتبال ایران است، بیان داشت: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار تیم ملی است اما نباید به خاطر این مسئله دچار غرور شویم. همان‌طور که در بازی مقابل امارات با حوصله بازی کردیم و پیروز شدیم، باید مقابل کره هم با برنامه و حوصله بازی کنیم. خدا را شکر در بازی قبلی هم VAR به داد تیم ملی رسید.

کفاشیان در مورد اینکه تماشاگران در بازی فردا حضور نخواهند داشت، خاطرنشان کرد:‌ به هر حال به خاطر شرایط کرونا تماشاگران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. چند سال است که این اتفاق می‌افتد و امیدوارم در مرحله بعدی هواداران بتوانند از نزدیک در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

وی درباره عملکرد فدراسیون حال حاضر فوتبال ایران افزود: نیروهای جوان و باانگیزه‌ای در فدراسیون فوتبال مشغول به کار هستند. هیات رئیسه جوان و خوبی هم در فوتبال حضور دارند و فکر می‌کنم عملکرد فدراسیون با شرایط فعلی رضایتبخش است. البته من ارتباطی با فدراسیون فعلی ندارم و همیشه هم گفتم که اگر کاری از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص انتقادهایی که به حضور مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید عنوان شده است، گفت: ما باید میدان را به جوانان بدهیم تا کار کنند. چند وقت بود که خارجی‌ها در رأس کار بودند. به نظرم از میدان دادن به جوانانی چون مهدوی‌کیا و هاشمیان ضرر نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز