خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد؛

لزوم سرعت بخشی به طرح جامع فاضلاب اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۲۳۹

معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از طرح جامع فاضلاب اهواز و پیگیری آخرین روند اجرایی آن به‌عنوان یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور به مردم اهواز، بر رفع موانع اجرایی به‌منظور سرعت بخشی به تکمیل این شبکه تاکید نمود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید صولت مرتضوی امروز در بازدید از محل حفاری میکروتونلینگ اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز، با اشاره به ورود فاضلاب از ۲۴ نقطه به رودخانه کارون، اظهار داشت: تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز مورد تاکید رئیس جمهور است که با اجرای کامل آن از ورود فاضلاب به این رودخانه جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طرح جمع‌آوری فاضلاب اهواز در ۲ بخش شرقی و غربی رودخانه کارون در حال انجام است و این طرح با ورود دستگاه‌های میکروتونلینگ ساخت شرکت‌های دانش بنیان کشور سرعت گرفته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دستگاه‌های مینی حفاری (M.T.B.M) ساخت جوانان دانشمند کشورمان از نظر سرعت حفاری در حال رکوردزنی است، افزود: با سرعت بخشی به اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز امیدوار به تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز در ۲ تا حداکثر سه سال آینده هستیم.

مرتضوی با اشاره به پیشرفت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در تکمیل فاضلاب اهواز، ادامه داد: همکاری میان این قرارگاه و شهرداری اهواز برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی ضروری است و دولت آمادگی همکاری و مشاوره برای اجرای این طرح را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز