خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی خوزستان:

لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا/ همه باید خود را ملزم به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۴۷

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خوزستان گفت: مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همه باید خود را ملزم به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بدانیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، رضا نجاتی در سی و سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان با تقدیر از تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در موضوع واکسیناسیون، اظهار داشت: باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها نشانه شرایط نسبت پایدار در مهار بیماری کرونا در کشور است، اما این موضوع به این معنا نیست که بیماری کرونا از بین رفته است و همه مردم و دستگاه‌های مسئول باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اهمیت بهره‌گیری از رسانه، مطبوعات و فضای مجازی در جهت تشویق و اقناع مردم در امر واکسیناسیون همگانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه همراهی مردم با نکات بهداشتی که در حوزه بهداشت و درمان مطرح می‌شود می‌تواند بسیار مؤثر باشد تصریح و تاکید کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها به‌ویژه اصناف، جهاد کشاورزی و اداره کل ورزش و جوانان ارائه خدمات به افرادی که از زدن واکسن امتناع می‌کنند را مورد بررسی مجدد و از ارائه خدمات به آنها خودداری نمایند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خوزستان بیان کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همه باید خود را ملزم به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز