خبرگزاری کار ایران

اقدام به موقع پلیس فتا، جوانی را به زندگی بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۲۲۷

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: فردی که قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت با اقدام به موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا از این عمل صرف نظر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ "محسن محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت: طی اعلام خبری از پلیس بین الملل فتا ناجا در خصوص این که فردی پس از آشنایی در فضای مجازی با افراد ناشناس، قصد پایان دادن به زندگی خود را دارد با توجه به حضور این فرد در استان آذربایجان شرقی پلیس فتا پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم ویژه ای مرتبط با موضوع تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه افزود:کارشناسان پلیس فتا سریعا تمامی هماهنگی های لازم را با مقام قضائی در این خصوص انجام داده و پس از بررسی و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین با بهره مندی از اطلاعات ارائه شده توسط فتا ناجا موفق به  شناسایی فرد مذکور شدند.

سرهنگ "محمودی" گفت: در بررسی های اولیه مشخص گردید که فرد مذکور در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی ساکن بوده و لذا مراتب سریعا به فرماندهی انتظامی آن شهرستان اعلام گردید.

وی افزود: پس از تلاش چندین ساعته کارشناسان ،عوامل انتظامی، اورژانس اجتماعی و همچنین با همکاری و جدیت به موقع دستگاه قضائی از این اقدام مرد جوان جلوگیری شد.

سرهنگ "محمودی" بیان داشت: پس از بررسی ها ی صورت گرفته مشخص شد نامبرده در دوسال اخیر دچار افسردگی بوده و به چندین روانپزشک و مشاوره هم مراجعه داشته است ولی برابر اعلام نزدیکانش داروهای تجویز شده را مرتب استفاده نمی نموده و با استفاده از فضای مجازی و آشنایی با افراد غریبه قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت.

رئیس پلیس فتا استان در پایان تاکید کرد: والدین مراقب رفتار فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند و در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  و یا تماس با مرکز فوریتهای سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز