خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

ترک آسفالت در خیابان بزرگمهر همچنان درحال برسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۰۳۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنان به طور قطع مشخص نشده ترک ایجاد شده در آسفالت خیابان بزرگمهر مربوط به فرونشست زمین است و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عصر پنجشنبه نهم دی ماه، تصویری از ترک عرضی در خیابان بزرگمهر، مقابل بیمارستان آیت الله صدوقی بر روی پل زیرگذر شهید آقاخانی فضای مجاز را پر کرد. 

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایلنا در این باره می گوید: تیم تحقیقات در حال بررسی است و فردا نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه می دهد: تا این لحظه به طور قطع مشخص نشده که این ترک ناشی از فرونشست زمین در اصفهان است و باید تا فردا(یکشنبه 12 دی ماه) صبر کنیم.

ترک عرضی خیابان بزرگمهر، ارتباطی با فرونشست زمین ندارد

اما علی قاسم زاده شهردار اصفهان در گفت و گویی پیرامون ترک برداشتن آسفالت خیابان بزرگمهر در مقابل بیمارستان آیت الله صدوقی، قبل از اتمام تحقیقات مدیریت بحران استانداری اصفهان، به شهروندان اطمینان خاطر داد که طبق بررسی‌های انجام گرفته و اعلام تیم‌های فنی شهرداری، این درز به طور معمول، در اثر انقباض و انبساط‌های فصلی در زمستان و تابستان، بر روی پل‌ها پیش می‌آید و موضوعی نیست که باعث نگرانی همشهریان عزیز شود.

وجود21 درز انبساطی در عرض تونل شهید آقاخانی

با وجود اینکه مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان، خبر از تداوم تحقیقات بر روی ترک آسفالت خیابان بزرگمهر می دهد، مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان از مرمت ترک عرضی مقابل بیمارستان آیت الله صدوقی خبر داده و می افزاید: این طرح هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

مسعود توکلی پور نیز مانند شهردار تاکید می کند: ترک عرضی مقابل این بیمارستان، ارتباطی با موضوع فرونشست زمین ندارد و به زودی اصلاح خواهد شد.

وی اضافه می کند: این ترک، جزء درزهای انبساطی تونل زیرگذر شهید آقاخانی است و به هیچ عنوان بحث فرونشست یا مشکل سازه ای وجود ندارد و مردم نگرانی خاصی نداشته باشند.

وی یادآور می شود: تعدادی از این درزها با مرور زمان، عملکرد 100 درصدی خود را از دست داده و نیاز به تعمیر دارد که طرح و برآورد آن تهیه شده و در مرحله انتخاب پیمانکار توسط منطقه است. این ترک نیز یکی از این درزهای انبساطی است که به خاطر شرایط هوایی در حداکثر عرض خود قرار گرفته و جزء لیست درزهای تعمیری است که هرچه سریع تر اصلاح خواهد شد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان یادآور می شود: زیرگذر شهید آقاخانی به طول 700 متر دارای 21 درز انبساطی در عرض تونل است که این درزها، دو طرف خیابان و رفیوژ وسط را دربرمی گیرد.این درزهای انبساطی در زمستان به حداکثر فاصله می رسد و در تابستان به حداقل عرضخود، تقلیل می یابد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز