خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز تاکید کرد؛

ضرورت راه اندازی فضای فرهنگی و ورزشی و مذهبی در شهرک سعدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۶۵

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز از نیاز مبرم راه اندازی فضای فرهنگی و ورزشی و مذهبی در شهرک سعدی و محرومیت چندین ساله با توجه به تعداد ساکنین این منطقه یاد کرد و مقرر شد بخشی از این پایانه در بازآفرینی آتی به این کاربری ها تخصیص داده شود.

به گزارش ایلنا محمد فرخ زاده نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در بازدیدی که به همراه مدیران شهرداری، مشاوران و یاوران شورای محله سعدی از پایانه نیمه کاره و رها شده در انتهای شهرک سعدی داشت ضمن تاکید بر ایمن سازی ورودی و خروجی جاده خرامه بر ایجاد یک توقفگاه شبانه و استاندارد برای اتوبوس های شهرک سعدی و کلبه و ساماندهی معابر این شهرک تاکید کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز با تاکید بر اهمیت جهانی این سایت بین المللی و آرامگاه سعدی بر ساماندهی مشاغل مزاحم و بارفروشان تاکید و قرار شد طرحی برای راه اندازی بازارچه اینگونه مشاغل و متناسب با شأن این منطقه در قسمتی دیگر از این پایانه انجام پذیرد.

فرخ زاده با تاکید بر نیاز جوانان این منطقه به فضای فعالیت های ورزشی گفت: با توجه به بستر نسبتا آماده این پایانه و‌ کوه تراشی و‌ خاکبرداری های انجام شده، بخشی از این سایت به ورزش و سلامت منطقه تخصیص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز