خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد؛

راه اندازی اتوبوس فرهنگی و گردشگری در شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۳۲

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از راه اندازی اتوبوس فرهنگی و گردشگری در شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد محبتی در راستای انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری، همکاری این سازمان با پیمانکار بازسازی بدنه دو دستگاه اتوبوس رو باز، که در محل مجتمع تعمیرگاهی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در حال آماده سازی است، گفت: در آینده بسیار نزدیک اتوبوس های فرهنگی و گردشگری شهر رشت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، اذعان داشت: با نگاه کالبدی فرهنگی و اجتماعی در جامعه و با توجه ویژه به توسعه صنعت گردشگری، و فرهنگ و آموزش های شهروندی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اقدام به راه‌اندازی دو دستگاه اتوبوس فرهنگی و گردشگری کرده است.

وی افزود: این اتوبوس ها با برخورداری از کتابخانه، رستوران و فضای کنفرانس، و با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی گردشگری و فعالیت های فرهنگی، به شهروندان و گردشگران در سطح شهر رشت خدمات‌ رسانی خواهد کرد.

 محبتی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به جهت توزیع عادلانه خدمات و نشاط در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و گردشگری بیان داشت: از این اتوبوس ها می‌توان در مناطق کم برخوردار شهری جهت ارائه خدمات مرتبط به شهروندان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز