خبرگزاری کار ایران

تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده چیست؟ قیمت، معایب، مزایا و ...

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۷۳

محصولات پوستی جایگاه ویژه‌ای در بین افراد مخصوصا بانوان دارند. تنوع این محصولات نیز بسیار زیاد است و هرکدام مزایا و کاربرد خاص خود را دارند. کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان دو نمونه از محصولات مراقبت پوستی بسیار مهم هستند که استفاده از آن‌ها بسیار توصیه می‌شود.

اما این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند و چرا استفاده از آن‌ها توصیه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشیم تا با تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده آشنا شده و مزیت‌های آن‌ها را برای پوست بشناسیم. برای خرید این محصولات می‌توانید از داروخانه آنلاین روشا اقدام نمایید.

 

مرطوب‌کننده چیست؟

کرم‌های مرطوب‌کننده یکی از نمونه کرم‌های مراقبتی برای پوست هستند که اهمیت و جایگاه ویژه‌ای را در سلامت پوست ایفا می‌کنند. این کرم‌ها وظیفه تأمین رطوبت لازم در سطح پوست را بر عهده دارند. زمانی که پوست شما رطوبت کافی نداشته باشد دچار خشکی و چین و چروک می‌شود. کرم‌های مرطوب‌کننده علاوه بر رطوبت‌رسانی باعث درخشندگی و نرمی پوست شما می‌شوند. کرم‌های مرطوب‌کننده از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند، باعث جوان‌سازی پوست شما می‌شوند، همچنین استفاده درست و اصولی از کرم مرطوب‌کننده باعث جلوگیری از ایجاد جوش در سطح پوست می‌شود.

آبرسان چیست؟

زمانی که سن افراد بالا می‌رود یا به دلیل استفاده زیاد از شوینده‌های نامناسب پوست دچار خشکی می‌شود. کر‌م‌های آبرسان وظیفه دارند آبرسانی پوست را در این شرایط انجام دهند. بخش مهمی از پوست صورت از آب تشکیل شده و با کم شدن میزان آب پوست خشک و شکننده می‌شود. به همی ندلیل استفاده از آبرسان‌های مناسب پوست توصیه می‌شود.

آبرسانی در بدن بسیار مهم است و این کرم نه تنها توسط افرادی که پوست خشک دارند بلکه توسط تمام افراد باید مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین پوست شما هر نوعی که باشد، چرب، خشک، مختلط، حساس، معمولی و ... باید حتماً از آبرسان استفاده کنید.

تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده چیست؟ قیمت، معایب، مزایا و ...

تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده چیست؟

تا اینجا وظیفه هردو کرم آبرسان و مرطوب‌کننده آبرسانی به پوست‌های خشک عنوان شده است. اما به نظر شا تفاوت این دو چیست و چه زمانی باید از هرکدام استفاده شود. جالب است بدانید تمام محصولات نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و آبرسان خاصیت رطوبت‌رسانی دارند و نباید تنها به دسته خاصی مرطوب‌کننده گفته شود.

تفاوت آبرسان با مرطوب‌ کننده این است که این محصولات میزان چربی بسیار پایین‌تری داشته و به همین دلیل جذب رطوبت در پوست را بیشتر می‌کنند. آبرسان‌ها بافت بسیار سبک‌تری داشته و احساس خنکی و شادابی به پوست می‌دهند.

یکی از نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که افرادی که دارای پوست‌های چرب، مختلط و پوست‌های مستعد آکنه هستند می‌تواند از آبرسان استفاده کنند تا میزان رطوبت لازم را با چربی کمتری دریافت کنند. اما اگر دارای پوست خشک یا معمولی و حساس هستید می‌توانید از یک کرم مرطوب‌کننده به جای آبرسان استفاده نمایید. این کرم هم کار آبرسانی و هم چربی‌رسانی به پوست شما را انجام می‌دهد.

خرید آبرسان از داروخانه آنلاین روشا

داروخانه‌ها از جمله معتبرترین مراکز برای خرید محصولات مراقبت پوستی ازجمله کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان هستند. امروزه به دلیل استفاده بیشتر از اینترنت فروشگاه‌ها و داروخانه‌های اینترنتی رواج پیدا کرده است. خرید از داروخانه آنلاین مزایای زیادی برای افراد به همراه دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آسان
  • مقایسه محصولات و قیمت در داروخانه‌های مختلف
  • امکان خرید در هر زمان از شبانه روز
  • صرفه‌جویی در زمان
  • دسترسی به تمام داروخانه‌ها در سطح کشور
  • و ...

 

کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان از جمله محصولات باکیفیت و پرفروش در داروخانه آنلاین روشا هستند. این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و برای انواع پوست در دسترس هستند. کرم‌های گفته شده در انواع برند‌های داخلی و خارجی با قیمت‌های مختلف برای شما فراهم شده‌اند. در ادامه برخی از نمونه‌های این محصولات معرفی شده‌اند.

کرم مرطوب‌کننده لایسل (مدل Hydrasel)

محصولی بسیار با کیفیت و مناسب برای پوست‌های چرب است. این محصول به صورتی تولید شده که میزان چربی چوست را تنظیم کرده و از چرب شدن پوست جلوگیری می‌کند. همچنین پوست را برای 24 ساعت آبرسانی می‌کند. دارای ویتأمین C بوده و فاقد پارابن است.

تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده چیست؟ قیمت، معایب، مزایا و ...

کرم آبرسان پوست چرب و مستعد به آکنه وچه

یکی دیگر از محصولات مراقبت پوستی بسیار مناسب که برای پوست‌های چرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول میزان چربی پوست را کنترل کرده و باعث آبرسانی عمیق پوست می‌شود. همچنین فاقد پارابن و سیلیکون بوده و عصاره گیاه بامبو در آن استفاده شده است. این محصول برای محافظت از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی بسیار مناسب است.

تفاوت آبرسان و مرطوب‌کننده چیست؟ قیمت، معایب، مزایا و ...

پروتئین وی

اگر ورزشکار باشید یا دوستانی داشته باشید که ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند، حتما نام پروتئین وی به گوشتان خورده است یا اگر در دوران رژیم غذایی برای چربی سوزی و یا لاغری هستید،  این پروتئین که نوعی مکمل در بدن‌سازی است، از محبوب‌ترین محصولاتی است که افراد از آن برای عضله‌سازی استفاده می‌کنند.

 

نحوه تشخیص مکمل پروتئین وی اصل از تقلبی

 

 یکی از دغدغه‌های افرادی که از مکمل‌های بدنسازی استفاده می‌کنند، خرید مکمل بدنسازی اصل از مراکز معتبر است. با توجه به اینکه مصرف مکمل‌ها ممنوعیتی ندارد و برندهای بسیاری در این زمینه فعالیت دارند، تشخیص انتخاب مکمل بدنسازی اورجینال امری تخصصی است. نحوه بسته بندی، مرکز فروش معتبر، تاریخ و نام محصول درج شده روی بسته بندی از مهمترین فاکتورهای تشخیص مکمل اصل از تقلبی است. در حال حاضر داروخانه‌ها به دلیل نظارت بالا بهترین و ایمن‌ترین مکان برای خرید مکمل‌های بدنسازی از جمله مکمل پروتئین است.

 

برای خرید از داروخانه روشا می‌توانید از طریق وب سایت مجموعه به نشانی https://roshapharmacy.com/ اقدام نمایید. علاوه بر آن قبل از خرید محصول می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را جهت خرید محصول دریافت نمایید. این داروخانه معتبر زیر نظر دکتر فیروزبخت فعالیت می‌کند و تمام مجوز‌های لازم را از سازمان‌های مختلف ازجمله سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز