خبرگزاری کار ایران

با بررسی ۸ ماهه گذشته اعلام شد؛

توزیع بیش از 600 میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۹۵

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 8 ماهه گذشته از سال جاری بیش از 632 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید،نفتگاز و نفت کوره در منطقه اردبیل توزیع شد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی با اعلام این خبر افزود: این میزان فرآورده‌‌ در سالجاری و از ابتدای سال تا پایان آبان ماه در استان اردبیل و دیگر مناطق زیر پوشش سوخت رسانی این منطقه مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش مشاهده می شود.

وی درباره مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو ۴، در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال گذشته گفت: با آنالیز و قیاس ارقام مصرفی امسال و سال قبل افزایش 15 درصد داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: مصرف نفتگاز (گازوئیل) هم در 246 روز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حکایت از افزایش 5 درصد دارد.

مدنی از کاهش ۱۵ درصد نفت سفید و کاهش 29 درصد نفتکوره هم در همین مدت نسبت به سال 99 خبر داد و افزود: درصد میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در مدت زمانی فوق در بخش های حمل و نقل 64 درصد، حرارتی 3 درصد، برق(نیروگاه) 20 درصد، کشاورزی 10 درصد، صنایع و پروژه ها بترتیب 1و 2 درصد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز