خبرگزاری کار ایران

سفر محسن رضایی و سعید محمد به پایتخت دریایی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۳۵

معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به منظور بازدید و بررسی ظرفیت‌های اقتصادی حوزه سواحل مکُران از طریق فرودگاه کُنارک وارد چابهار پایتخت دریایی ایران شدند.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور" و "سعید محمد مشاور ریس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد" روز پنجشنبه با استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاونان استاندار، فرمانداران و جمعی از مدیران، نخبگان و معتمدان وارد شهرستان چابهار شدند.

این سفر با هدف بررسی ظرفیت‌های سواحل مکُران بویژه چابهار و همچنین ارزیابی ظرفیت‌های شیلاتی بر پایه اقتصاد دریامحور در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از مجموعه‌های فولاد، پتروشیمی و تولیدی‌هایی که براساس مزیت سواحل مکُران در منطقه آزاد چابهار ایجاد شده ازجمله اهداف این سفر باشد.

در مجموع و براساس آخرین اطلاعات، بازدید از مجمتع فولاد مکُران، مجتمع پتروشیمی، چند واحد تولیدی و اقتصادی، اسکله بندر شهید بهشتی چابهار، حاشیه‌نشینی و بیمارستان چابهار، اسکله صیادی بریس و مجموعه پرورش میگوی گواتر شهرستان دشتیاری ازجمله برنامه‌های معاون اقتصادی و مشاور رییس جمهور در سفر به چابهار و شهرستان‌های حوزه سواحل مکُران است.

معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد همچنین در نشست کارگروه اقتصادی منطقه آزاد چابهار شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز