خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز طرح راهداری زمستانه با ۹۰۰ نیروی راهدار در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۸۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، گفت: در این طرح ۹۰۰ نفر نیروی راهداری و ۴۱۵ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، اظهار کرد: با نزدیک شدن فصل زمستان و شروع بارش ها در سطح استان طرح راهداری زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با پیش بینی‌های قبلی شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: در این طرح ۶۸ باب راهدارخانه و بالغ بر ۹۰۰ نفر پرسنل مجرب راهداری و پشتیبانی و ۴۱۵ دستگاه ماشین آلات و ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه با ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی و ۲۰ اکیپ گشت راهداری تجهیزات زمستانه فعال هستند؛ و به خصوص در گردنه های صعب العبور و مناطق برفی عوامل طرح راهداری زمستانه مستقر شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۱۳ هزار تن نمک و ۳۰ هزار تن ماسه در راهدارخانه‌ها و محل های مورد نیاز، تهیه و دپو شده است.

شکری مهمترین اقدامات این اداره کل در طرح راهداری زمستانی را برقراری روشنایی به طول ۱۴۳ کیلومتر در محورهای استان و آمادگی کامل ۶۸ باب راهدارخانه در ۱۸ گردنه مهم شبکه راه‌های اصلی و ۷۱ گردنه راه‌های روستایی به طول حدود ۶۵۰ کیلومتر و تجهیز نمازخانه های بین راهی جهت اسکان احتمالی مسافری بیان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، اذعان داشت: پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با استقرار در ادارات تابعه ، مراکز بی سیم و تلفن کلیه شهرستانها و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۳۷۲۵۱۹ - ۰۴۴ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و هم استانی های گرامی در خصوص وضعیت جاده ها  هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز