خبرگزاری کار ایران

حذف ۱۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌های آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۳۸

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اصلاح و بهره برداری از ۱۲ نقطه حادثه خیز جاده های استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور نصرتی، گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان راهداری هم اکنون در استان  ۳۵ نقطه حادثه خیز آشکار سازی شده است.

نصرتی افزود: تاکنون ۱۰ نقطه حادثه خیز جاده‌های استان اصلاح و رفع شده است و ۱۲ نقطه حادثه خیز نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی گفت: با تخصیص اعتبارات ابلاغی امسال که حدود ۱۳۶ میلیارد ریال است ۱۲ نقطه حادثه خیز، سه راهی چایپاره،سه راهی چورس،سه راهی ائواوغلی،آب گرم سلماس و ماللار بوکان که از مهمترین این نقاط است اصلاح و ایمن سازی شده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نصرتی با اشاره به نصب ۷ هزار و ۶۲۳ عدد تابلو و علائم نصب یک هزار و ۴۹۶ شاخه گاردریل، نصب ۱۱۵ عدد سرعت‌گیر و انجام ۳۴۰ کیلومتر روکش آسفالت و بالغ بر چهار هزار کیلومتر خط کشی در سال گذشته افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارد و نسبت به رفع نواقص و مشکلات به وجود آمده در محورها در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز