خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه بخش‌حمل‌‌ونقل جاده‌ای عمومی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۰۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی مسافر استان در ایام عید نوروز خبر داد.

ارسلان شکری، در گفت وگو با ایلنا، اظهار داشت: در حال حاضر به‌خاطر شرایط کرونا مسافرت جاده‌ای تنها با غربال گری مسافران و رانندگان از طریق سامانه‌های وزارت بهداشت جهت شناسایی بیماران احتمالی و ممانعت ورود و استفاده آنها از وسایل نقلیه حمل و نقل جاده ای مسافر انجام می گیرد.

وی افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، در ایام تعطیلات عید نوروز و شروع سال جدید نرخ کرایه وسایط نقلیه حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری نسبت ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت و در جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بدلیل فعالیت ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت علاوه بر ۲۰ درصد، ۲۶ درصد نیز به نرخ کرایه ها افزوده خواهد شد.

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه بخش‌حمل‌‌ونقل جاده‌ای عمومی در آذربایجان‌غربی

وی یادآور شد: مسافران در صورت بروز هرگونه شکایت و مشکل می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند.

شکری ادامه داد: ناوگان حمل و نقل مسافر استان یکی از امن ترین ناوگان‌های حمل و نقل مسافر در سطح کشور است و بازرسین و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همواره لزوم رعایت قوانین و مقررات ایمنی این وسایط نقلیه را در دستور کار خود قرار داده اند بطوریکه متخلفین بصورت جدی و بی اغماض جهت رسیدگی و صدور حکم به کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون ۵۸۴ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط بالغ بر ۱۱ سال ، ۸۹۴  دستگاه مینی بوس با عمر متوسط نزدیک ۲۸ سال و یک هزار و ۲۵۳ دستگاه سواری با عمر متوسط نزدیک یازده و نیم سال در استان آذربایجان غربی وظیفه جابجایی مسافرین را با نزدیک به چهار هزار راننده برعهده دارند که این مقدار وسایط نقلیه در آینده و بر حسب تقاضا و احساس نیاز قابل افزایش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز