خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

توزیع بیش از ۴۴ هزار حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی تا کنون ۴۴ هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک میان متقاضیان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،فریبرز مرادی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی تا کنون ۴۴ هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک میان متقاضیان توزیع شده است.

او  افزود: مالکان وسایل حمل و نقل جاده‌ای که کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیش از ۴ تن و دارای پیمایش متناسب با ظرفیت ناوگان دارند می‌توانند برای دریافت حواله لاستیک به ادارات راهداری و حمل و نقل عمومی شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان   با بیان اینکه توزیع لاستیک هر ماه انجام می‌شود گفت: به متقاضیانی که از طریق سامانه و یا با مراجعه به ادارات راهداری نام نویسی کنند حواله ۲ حلقه لاستیک پرداخت می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه، این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است،تصریح کرد:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می‌توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی  با بیان اینکه، گیلان ۸ هزار و ۴۱ راننده خودرو‌های باربری و ۴ هزار راننده خودرو‌های مسافربری دارد، گفت: رانندگان کامیون در شهرستان رشت برای دریافت لاستیک با ارائه کارت هوشمند ناوگان به انجمن صنفی رانندگان که در پایانه بار رشت مستقر است اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: متقاضیان دریافت لاستیک اتوبوس هم می‌توانند برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری رشت مراجعه کنند.

مرادی  از رانندگان کامیون و اتوبوس در دیگر شهرستان‌های گیلان خواست برای دریافت لاستیک مورد نیاز به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محل اقامت خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز