خبرگزاری کار ایران

ماه‌ها بی‌حقوقی نیروهای خدماتی درمانی در یاسوج/ به همه جا مراجعه کرده‌ایم اما بی‌فایده!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۹۷

نیروهای خدماتی بیمارستان شهرستان باشت، ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای شرکتی خدماتیِ بیمارستان دولتی باشت در حوالی یاسوج، از ابتدای سال حقوق کامل نگرفته‌اند؛ این نیروها می‌گویند: ما ماه‌هاست کار می‌کنیم آنهم کار سخت و پرخطر بیمارستانی اما پیمانکار مدام مدعی می‌شود پولی در بساط نیست و نمی‌تواند حقوق ما را واریز کند.

به گفته‌ی یکی از این کارگران، از ابتدای سال تنها چند بار مبالغی به عنوان علی‌الحساب به حساب کارگران واریز شده است اما حقوق کامل هرگز واریز نشده است.

این کارگران که تعداد آن‌ها حدود بیست و پنج نفر است، از مراجعات بی‌نتیجه به تمام مقامات و مسئولان خبر می‌دهند؛ آن‌ها می‌گویند: در بیمارستان‌های استان، تمام نیروها به موقع حقوق می‌گیرند اما نوبت به ما که می‌رسد، پیمانکار می‌گوید پول ندارم؛ هیچ زمان مشخصی برای پرداخت معوقات مزدی ما تعیین نمی‌کنند و ما نمی‌دانیم تا چه زمانی باید منتظر بمانیم.

این نیروها می‌گویند: برج ده امسال، قرارداد پیمانکار با بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی به پایان می‌رسد و مشخص نیست تکلیف ما چه می‌شود؛ نه نسبت به آینده شغلی خود اطمینان داریم و نه می‌دانیم معوقات‌مان چه زمانی واریز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز