خبرگزاری کار ایران

تجربه کودکان از ماندن‌های اجباری در خانه‌ها کتاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۴۶

داستان کودکانه «از پنجره اتاقم؛ تا وقتی کرونا هست در خانه می‌مانم» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «از پنجره اتاقم؛ تا وقتی کرونا هست در خانه می‌مانم» داستانی کودکانه با ترجمه محمدمهدی سیدناصری است که از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر روانه بازار کتاب شده.

این کتاب به تجربه مشترک کودکانی می‌پردازد که به خاطر شیوع کرونا در سراسر جهان در خانه حبس شده‌اند و از دوستان و مدرسه‌شان دور شده‌اند و نگران خود و اطرافیان‌شان هستند.

کودکانی که درک می‌کنند افرادی در جامعه، به کمک نیاز دارند، پس به دنبال راهی هستند تا به آنها کمک کنند و در جامعه خود فعال و‌ موثر  باشند.

داستان این کتاب با الهام از وقایع و افراد واقعی نوشته شده و همراه با تصاویری زیبا بر آن است تا نشان دهد که همه ما انسان‌ها، ترس‌های یکسانی داریم که می‌توانیم با هم‌دلی، خلاقیت، کارهای مثبت و سودمند بر آنها غلبه کنیم و الهام‌بخش کودکان خود باشیم.

این کتاب نشان می‌دهد در هر شرایطی برای عشق ورزیدن، یادگیری و ایجاد ارتباط درست، فرصت هست.

«از پنجره اتاقم؛ تا وقتی کرونا هست در خانه می‌مانم» با ترجمه محمدمهدی سیدناصری و بازنویسی طاهره شاه‌محمدی با قیمت ۱۸ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز