خبرگزاری کار ایران

قطعی گاز در ادارات پرمصرف خراسان رضوی از اول آذرماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۴۰

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف بهینه گاز طبیعی در همه بخش‌های مصرفی، گفت: گاز ادارات و موسسات دولتی پرمصرف خراسان رضوی از ابتدای آذرماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن افتخاری گفت: مطابق بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری، تمام ادارات، سازمان‌ها، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری‌ها مکلف به رعایت ضوابط مصرف انرژی هستند.

او با بیان اینکه شرکت گاز استان با تشکیل گشت‌های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای رفاه ادارات و ساختمان‌های دولتی اقدام می‌کند، افزود: گاز ادارات و موسسات دولتی پرمصرف که به بخشنامه مدیریت مصرف بهینه گاز طبیعی توجه نکنند، از ابتدای آذرماه قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: ادارات و موسسات دولتی پرمصرف در مرحله نخست اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت ادامه بی توجهی به صرفه جویی و یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آن‌ها با هماهنگی استانداری قطع می‌شود.

افتخاری بیان کرد: ادارات، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی ملکف هستند در چهار ماهه پایانی سال حداقل ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

او تصریح کرد: مسئولان متولی انرژی در دستگاه‌های دولتی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی، نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه راهکار‌های کاهش مصرف گاز طبیعی در ساختمان‌های اداری اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز