خبرگزاری کار ایران

کریستوفر کنت: حاضرم هر بازی ۳ گل بخورم ولی سپاهان پیروز شود/ خوشحالم شروع خوبی در ترکیب تیم داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۲۲

گلر اتریشی سپاهان در مورد چهار بازی و سه کلین شیت در ترکیب این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از جدایی پیام نیازمند از سپاهان و لژیونر شدنش، نگرانی‌های زیادی در خصوص پست دروازه سپاهان برای هواداران این تیم ایجاد شد. کادرفنی سپاهان پس از بررسی گزینه‌های داخلی و به نتیجه نرسیدن، سراغ نفرات خارجی رفتند و در نهایت با کریستوفر کنت، گلر اتریشی به توافق رسیدند. کنت در چهار دیدار ابتدایی در ترکیب سپاهان عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و تنها یک بار در این ۳۶۰ دقیقه دروازه‌اش باز شد. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید.

 

* بعد از 4 بازی حالا به شناخت نسبی از فوتبال ایران رسیدی، نظرت در مورد لیگ ایران چیست؟

اولین نکاتی که از فوتبال ایران فهمیدم این است که لیگ قدرتمندی دارید و برای بردن آن باید به هر بازی به چشم یک فینال و دیدار سرنوشت ساز نگاه کنید.

 

* چهار بازی و سه کلین شیت نشان از یک عملکرد خوب دارد. شروع خوبی با سپاهان داشتی.

از نتایج خوب تیم خوشحالم و البته کلین شیت کردن همیشه برای یک دروازه‌بان مهم است و حس اعتماد به نفس خوبی به شما منتقل می‌کند اما قبل از هرچیز باید توجه کرد که این موضوع یک کار تیمی است. من افتخار می‌کنم به این که ما هم می‌توانیم در بازی‌ها پیروز شویم و هم کلین شیت کنیم.

 

* آیا آمارهای فردی مثل کلین شیت برایت اهمیت دارد؟

شما این حرف من را باور کنید که من اهمیت چندانی نمی‌دهم و برایم اولویت فقط سه امتیاز بازی است و حاضرم این نتیجه چه یک بر صفر یا 4-3 رقم بخورد. اگر من کلین شیت کنم و سپاهان سه امتیاز را نگرید این هیچ ارزشی برای من ندارد.

 

* یکی از موارد مهم در دفاع تیمی، هماهنگی و ارتباط گلر با خط دفاع است، آیا به این هماهنگی و زبان مشترک رسیدید؟

ارتباط من با مدافعین خوب است ولی فکر می‌کنم نیاز به بهتر شدن دارد چرا که در حال حاضر در شروع کار هستیم. ما درک خوبی از هم داریم و من انگلیسی صحبت می‌کنم و اصول اولیه چپ و راست یا پشت سر یک مرد را کمی فارسی بلدم بگویم. من بسیار راضی هستم و افتخار می‌کنم که تیم به شکلی هماهنگ کار می‌کند.

 

* در مورد بازی با ذوب آهن صحبت کن.

در ابتدا می‌خواهم بگویم که ما یکی از اعضای خانواده سپاهان را قبل از بازی با تصادف موتور سیکلت از دست دادیم و فوتبال فقط در مواقعی که چنین اتفاقی می‌افتد اهمیتی ندارد و به خانواده سپاهان تسلیت می‌گویم. در مورد بازی من فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادیم. با توجه به از دست رفتن پنالتی که از دست رفت فکر می‌کنم بدشانس بودیم که شکست خوردیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم. بعد از آن بازی به سود ما پیش نرفت ولی می‌دانیم ضعف ها کجا هستند و روی چه چیزی باید کار کنیم و به روزهای خوب بر‌می‌گردیم و پیروزی‌ها را جشن خواهیم گرفت.

 

* در مورد گلی که خوردی صحبت کن. به نظر می‌رسد دید تو روی موقعیت بسته بود و روی این شوت فرصت کافی برای تصمیم گیری نداشتی.

مشخص بود که بالاخره روزی فرا خواهد رسید که ما هم گل بخوریم. حیف از اینکه این اتفاق در روز شکست ما رخ داد ولی من و تیم را نا امید نمی‌کند. این یک گل عالی بود که بازیکن همیشه نمی‌تواند آن را به ثمر برساند و باید به رسمیت شناخته شود.

 

* رقیبان سپاهان در مسیر قهرمانی را کدام تیم‌ها می‌بینی؟

زود است بخواهیم مدعیان قهرمانی را معرفی کنیم اما همانطور که گفتم قهرمانی در صورت حضور تیم‌های قوی بسیار دشوار است و ما باید روی همه بازی‌هایمان تمرکز کنیم.

 

* مسابقات لیگ مدتی به خاطر تیم ملی تعطیل است. این را یک اتفاق خوب می‌دانی یا بد؟

من در مورد تعطیلی مسابقات نمی‌توانم صحبتی کنم. افرادی هستند که تصمیم می‌گیرند و آن را اجرا می‌کنند و البته غم انگیز است.

 

* آیا مسابقات تیم ملی ما را دنبال می‌کنی؟ نظرت در مورد تیم ملی ایران چیست؟

البته که من تیم ملی ایران را دنبال می‌کنم و با پیروزی هایش جشن می‌گیرم. این شانس را داشتم که با سرمربی تیم ملی هم صحبت شوم و او مرد بزرگی است و فقط به فکر این است که ایران را به جام جهانی برساند. بازیکنانی از تیم ما در تیم ملی هستند که از موفقیت آنها می‌توانیم افتخار کنیم. فکر می‌کنم آنها شانس خوبی برای کسب سهمیه در جام جهانی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز