خبرگزاری کار ایران

شروع خوب کنت با کلین شیت 180 دقیقه ای؛ گلر جدید سپاهان در مسیر نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۰۷

گلر اتریشی سپاهان در پایان بازی دوم تیمش هنوز گلی دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان در سه فصل گذشته لیگ برتر از حضور پیام نیازمند در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد و این دروازه‌بان توانست عملکرد خوبی در ترکیب طلایی پوشان از خودش به نمایش بگذارد و رکورد کلین‌شیت‌های پیاپی در تاریخ فوتبال ایران را هم به نام خود به ثبت رساند.

پس از پایان لیگ بیستم و با اعلام جدایی نیازمند از سپاهان و لژیونر شدنش، نگرانی پیدا کردن جانشین مناسب برای سپاهانی‌ها ایجاد شد و کادرفنی پس از بررسی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی در نهایت یک گلر اتریشی که در لیگ یونان شاغل بود به نام کریستوفر کنت را به خدمت گرفتند.

اگرچه ابتدا تردیدهایی در خصوص کیفیت فنی این بازیکن وجود داشت ولی کنت خیلی زود نشان داد می‌تواند دروازه‌بان مطمئنی برای سپاهان باشد و در دو دیدار ابتدایی فصل مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دروازه خود را بسته نگه داشته و فعلاً 180 دقیقه کلین شیت به نام خودش ثبت کرده و با ادامه این روند در دیدارهای آتی می‌تواند حتی تهدیدی برای رکورد نیازمند به حساب بیاید.

سپاهان هفته آینده باید در اصفهان با هوادار تهران دیدار کند و باید دید کنت می‌تواند به بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی سوم هم ادامه دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز