خبرگزاری کار ایران

برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۸۳

در این مقاله می‌خواهیم برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های آمریکا، بسیاری از برندهای خارجی لوازم خانگی مجبور به خروج از بازار ایران شدند و نمایندگی‌های خود را تعطیل کردند. همچنین افزایش قیمت دلار سبب شد که قیمت لوازم خانگی خارجی افزایش چشمگیری داشته باشد و بسیاری از افراد توان خرید این محصولات را از دست بدهند. بنابراین هم‌اکنون توجه بسیاری از خریداران به سمت تولیدات داخلی معطوف شده است و لوازم خانگی مورد نظر خود را از برندهای ایرانی انتخاب می‌کنند. یکی از محصولاتی که در گذشته بیشتر جنبه وارداتی داشت تلویزیون بود و برندهای سامسونگ و ال‌جی بیشترین فروش را از این محصول در ایران داشتند. اما در حال حاضر برندهای ایرانی جایگزین این دو برند کره‌ای شده‌اند و تلویزیون‌های خود را با آخرین فناوری روز دنیا و به صورت هوشمند تولید و به بازار عرضه می‌کنند. کیفیت این محصولات در سطح قابل قبولی قرار دارد و تا حدودی توانسته‌اند جای خالی تلویزیون‌های هوشمند خارجی را پر کنند. اگر تصمیم به خرید تلویزیون گرفته‌اید در این مقاله می‌خواهیم برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

تلویزیون جی‌پلاس

شرکت گلدیران سال‌ها با برند کره‌ای ال‌جی همکاری داشت و در طی این مدت تجربیات ارزشمندی بدست آورد. از همین رو پس از خروج ال‌جی از بازار ایران، این شرکت برند جی‌پلاس را معرفی کرد. محصولات مختلفی اعم از لوازم خانگی، صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال، رایانه و لوازم جانبی، تهویه مطبوع و محصولات الکترونیکی تجاری، تحت عنوان جی‌پلاس تولید می‌شود که یکی از آن‌ها تلویزیون‌های هوشمند است. تلویزیون‌های جی‌پلاس با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و در مدل‌های متنوعی طراحی شده‌اند و توانسته‌اند جایگاه مناسبی در بازار محصولات صوتی و تصویری ایران بدست آورند. این برند تلویزیون‌های خود را برای طیف وسیعی از مشتریان عرضه کرده است تا هرکس با هر نوع سلیقه و با هر میزان بودجه بتواند یک دستگاه باکیفیت خریداری کند. تلویزیون‌های هوشمند جی‌پلاس با کیفیت تصویر Full HD، UHD و QLED ساخته می‌شوند و با طراحی بهینه‌ای که دارند، در مصرف انرژی برق تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌کنند. آن‌ها مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و امکان Mirror کردن گوشی‌های اندرویدی و حتی IOS بر روی تلویزیون وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق قابلیت Direct WiFi انواع محتوای صوتی و تصویری که روی گوشی‌های خود ذخیره کرده‌اید را روی تلویزیون‌های هوشمند جی‌پلاس نمایش دهید. از دیگر امکانات این دستگاه‌ها می‌توان به تبدیل گوشی به Air Mouse، وبگردی با استفاده از دستیار هوشمند، اتصال بلوتوث، پشتیبانی از طیف وسیع رنگ و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند را بشناسید

تلویزیون ایکس‌ویژن

این برند در مجموعه مادیران و پس از سال‌ها فعالیت‌های گسترده و موفق این شرکت که همراه با تجربیات ارزشمند بود در سال ۱۳۸۵ متولد شد. ایکس‌ویژن فعالیت خود را با راه‌اندازی خطوط تولید قدرتمند در زمینه لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری آغاز کرد. این برند با تولید محصولات باکیفیت توانست به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کند و با جلب رضایت مشتریان، قدم به خانه‌های آن‌ها گذارد. ایکس‌ویژن با اتکا به سال‌ها فعالیت و تجربه حرفه‌ای، همواره به فکر ارتقا و بالا بردن محصولات تولیدی خود بوده است تا بتواند به نیازهای مشتریان خود به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و امکاناتی فراتر از یک تلویزیون معمولی را برای شما فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها به سیستم عامل اندروید مجهز هستند که باعث می‌شود کاربران بتوانند بسیاری از نیازهای روزانه خود را از طریق آن برطرف کنند. استفاده از برنامه‌های مختلف، وبگردی، پرداخت آنلاین، خریدهای اینترنتی و دسترسی نامحدود به سرگرمی‌ها و بازی‌های گوناگون از قابلیت‌های این جعبه جادویی ایکس‌ویژن است. کیفیت تصویر تلویزیون‌های این برند Full HD است تا تصویری شفاف و چشم‌نواز را به کاربران خود ارائه دهد. با خرید این دستگاه‌ها کوچکترین جزئیات از چشمان شما پنهان نخواهند ماند و همواره با رنگ‌هایی زنده روبرو خواهید شد. با وجود پنل IPS دیگر اهمیتی ندارد با چه زاویه‌ای به تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود می‌نشینید، هرجا که باشید، تصاویر بهترین کیفیت را خواهند داشت. این پنل به فشار و ضربه مقاوم است و تابش نور به صفحه نمایش موجب کاهش کیفیت تصویر نمی‌شود.

تلویزیون اسنوا

اسنوا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با تولید لوازم خانگی آغاز نمود و هم اکنون ۱۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد. این برند ایرانی با سعی و تلاش مدیران، مهندسان و پرسنل خود توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند و به بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران تبدیل شود. محصولات این برند شامل انواع تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی است که با بهترین مواد و با استفاده از فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با کیفیت تصویر Ultra HD، به پردازنده‌های قدرتمند چهار هسته‌ای مجهز هستند و می‌توان آن‌ها را از طریق درگاه LAN به اینترنت متصل کرد. این دستگاه‌ها با استفاده از دانگل به صورت بی‌سیم به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند و به محتوای درون آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. در واقع این قابلیت‌ها موجب می‌شود تا بتوان از طریق تلویزیون وارد بخش‌های مختلف تلفن همراه شد و با اپلیکیشن‌های آن کار کرد. وجود سیستم عامل اندروید باعث می شود تا از طریق تلویزیون‌های هوشمند اسنوا بتوانید اپلیکیشن‌های آموزشی، سرگرمی و کاربردی را نصب و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین امکان جستجو، مرتب‌سازی و حذف فایل ها و برنامه‌هایی که روی تلویزیون نصب شده‌اند وجود دارد. این دستگاه‌ها از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کنند تا کاربران هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشند و بتوانند موزیک‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را بر روی این دستگاه‌ها بشنوند و تماشا کنند. رابط کاربری ساده، تصویر شفاف و صدای قدرتمند و واضح همراه با قیمت مناسب سبب شده تا تلویزیون‌های هوشمند اسنوا محبوبیت زیادی در بازار محصولات صوتی و تصویری ایران کسب کنند.

برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند را بشناسید

تلویزیون دوو

برند کره‌ای دوو چند سالی است که لوازم خانگی و صوتی و تصویری خود را در ایران و تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی تولید می‌کند. به همین جهت تولیدات آن از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته به نیاز مصرف‌کنندگان به خوبی پاسخ دهد. محصولات این برند معتبر همگی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته ساخته می‌شوند و در ساخت آن‌ها تجهیزات مدرن و فناوری پیشرفته بکار می‌رود. یکی از محصولات پرطرفدار دوو تلویزیون‌های هوشمند است که در سایزها و مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند و امکانات و قابلیت‌های فراوانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم عامل نصب شده بر روی این تلویزیون‌های فوق باریک اندروید ۹ است و سازگاری کامل با تلفن‌های همراه دارند. با این دستگاه‌ها به‌راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و به منابع مختلف اطلاعات، سرگرمی‌ها، فیلم و سریال، موسیقی و … دسترسی داشته باشید. تلویزیون‌های هوشمند دوو مجهز به حافظه داخلی شده‌اند و بنابراین از هر برنامه تلویزیونی که خوشتان آمد آن را به‌راحتی ضبط می‌کنید، بدون اینکه نیاز به فلش مموری داشته باشید. همچنین می‌توانید فایل‌های موردنیاز خود را از اینترنت دانلود و بر روی حافظه داخلی ذخیره کنید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی برندهای ایرانی سازنده تلویزیون هوشمند پرداختیم. پس از تحریم‌های آمریکا و خروج برندهای کره‌ای از کشور، برندهای ایرانی لوازم خانگی و صوتی و تصویری تلاش کردند تا تلویزیون‌های خود را با فناوری روز دنیا تولید کنند تا بتوانند جای خالی برندهای خارجی را پر نند. در فروشگاه اینترنتی ایران کالا برندهای جی‌پلاس، ایکس‌ویژن، اسنوا، شهاب و دوو با تولید تلویزیون های هوشمند در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف به نیاز مصرف‌کنندگان داخلی قابل خرید و ارائه شده است. در جریان باشید حتما قبل از خرید تلویزیون از مشاوره رایگان کارشناسان ایران کالا بهره بگیرید تا بتوانید یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز