خبرگزاری کار ایران

یک بازیگر تئاتر:

جشنواره با تمام نقاط قوت و ضعف خود سپری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۷

در دولت جدید سالن‌های خصوصی تعریف شده که افراد دیگر منتظر گرفتن سالن برای اجرای عمومی نیستند که این امر یک نقطه مثبت است.

ایلنا: در دولت جدید سالن‌های خصوصی تعریف شده که افراد دیگر منتظر گرفتن سالن برای اجرای عمومی نیستند که این امر یک نقطه مثبت است.
به گزارش ایلنا، آنالی شکوری با اشاره به تفکیک نمایش بخش کودک و نوجوان اظهار داشت: باید نمایش‌های ساخته شده مطابق با گروه سنی مخاطب باشد تا اثر خود را بگذارد.
وی با بیان این‌که خانواده‌ها نیز باید فرزندان خود را به نمایش‌های خاص گروه سنی خود ببرند، افزود: سازماندهی و فرهنگسازی این کار زیاد سخت نیست چراکه مسئولان می‌توانند جلوی درب سالن به افراد گوشزد کنند که کدام نمایش مختص کدام گروه سنی است.
این بازیگر عرصه تئا‌تر، برگزاری جشنواره‌ها را زمینه ایجاد تحول در عرصه تئا‌تر کودک و نوجوان دانست و اظهار داشت: هنرمندان باید در این جشنواره‌ها به دنبال ارتقای سطح هنری خود باشند.
وی خطاب به مسئولان گفت: جشنواره با تمام نقاط قوت و ضعف خود سپری می‌شود به همین دلیل نباید به خاطر یک روز زود‌تر آمدن به جشنواره و یا نبود بودجه و… سخت‌گیری کرد.
شکوری ادامه داد: به نظر من این سخت‌گیری‌ها چندان کمکی به بودجه نمی‌کند پس باید اجازه داد هنرمندان در این چند روز با یکدیگر تعامل داشته باشند تا شاهد خروجی بهتری باشیم.
وی کمبود بودجه را بزرگ‌ترین مشکل هنرمندان عرصه تئا‌تر دانست و ادامه داد: در مواقعی، نویسنده و کارگردان برای این‌که بودجه کافی در اختیار ندارند از بسیاری از ریزه‌کاری‌ها در نمایش می‌گذرد و فقط یک نمایش ظاهری را تحویل می‌دهد.
وی در پایان گفت: خصوصی شدن سالن‌ها باعثشده تا حدودی از مشکلات هنرمندان تئا‌تر کم شود، ایده‌های جدیدی شکل بگیرد و تئا‌تر از خمودگی و قوانین خشک و سخت مسئولان خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز