خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ (تجربه شخصی من)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۸۴

می‌خواهیم در این مقاله شرکت ها را بر اساس محبوبیت از نظر کاربران ایرانی به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

میلیون ها تومان ضرر بخاطر انتخاب اشتباه هاستینگ! واقعا بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ اگر می‌خواهید مثل بنده میلیون‌ها تومان صحیح و خطا نکنید لطفا این مقاله را بخوانید و از این تجربیات استفاده کنید، در 2 سال اول شروع کارم شرکت های متفاوتی را تست کردم، الان 8 سال است که کسبوکار هایم را روی چند شرکت بی نظیر نگه داشتم و هیچ مشکلی برایم ایجاد نشده، می خواهم در این مقاله این شرکت ها را بر اساس محبوبیت از نظر خودم و کاربران ایرانی به شما معرفی کنم پس با من همراه باشید.

امروزه تمام کسب و کارها بدون استثنا به هاست نیاز دارند تا بتوانند وبسایت رسمی خود را راه اندازی کنند. با توجه به این که راه اندازی وبسایت برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد، می‌توان گفت همگی به دنبال اجاره هاست هستند تا بتوانند وبسایت خود را به بهترین نحو پیش ببرند. راه اندازی وبسایت بدون هاست امکان پذیر نیست و شما اگر بخواهید برای خود هرگونه وبسایتی طراحی کنید، باید به فکر اجاره هاست باشید. البته به طور کلی همه افراد می‌توانند از انواع هاست استفاده کنند؛ برای مثال امروزه هاست ایرانی در دسترس تمام افراد است و می‌توان آن را به راحتی از شرکت هاستینگ خریداری کرد.

برقراری ارتباط و سرور هاست نیازمند برخی تجهیزات و سخت افزارهای بسیار پیشرفته و گران قیمت است که تمام کسب و کارها، شرایط خریداری و نصب آن‌ها را ندارند. به همین دلیل برخی شرکت‌ها با نام شرکت هاستینگ تاسیس شده‌اند که این تجهیزات و سخت افزارها را در محیط شخصی خود نگهداری می‌کنند و فضای آن را به کسب و کارها اجاره می‌دهند. اگر به دنبال اجاره هاست ایرانی هستید، می‌توانید آن را به راحتی از شرکت‌های هاست ایرانی تقاضا کنید. برای این که بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را بشناسید، برخی از برترین‌های حال حاضر بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

هاست و شرکت هاستینگ چیست؟

قبل از هرگونه معرفی شرکت هاستینگ ایرانی، به معنا و مفهوم هاست می‌پردازیم تا از درک صحیح شما اطمنان حاصل کنیم. برای این که داده‌ها و اطلاعات در یک وبسایت باقی بماند و ذخیره شود، یک فضای ذخیره سازی نیاز است. هاست همان فضای ذخیره سازی دیجیتالی است که در وبسایت نصب می‌شود و تمام داده‌ها را در آن ذخیره می‌کنند. خرید تجهیزات و سخت‌افزارهای هاستینگ برای کسب و کارهای نوپا و متوسط به هیچ عنوان صلاح نیست؛ زیرا داده‌ها و اطلاعات وبسایت بسیار سنگین و پیچیده هستند و سخت افزارهای زیاد و گران قیمتی برای خرید آن‌ها نیاز است.

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ (تجربه شخصی من)

به همین دلیل، برخی شرکت‌ها صرفا برای ارائه خدمات هاست به کسب و کارهای دیگر، تاسیس شده‌اند که تمام این سخت افزارها را خرید و نگهداری می‌کنند. هر کسب و کاری که بخواهد برای وبسایت خود هاست اجاره کند، می‌تواند اشتراک ماهانه یا سالانه بخشی از فضای هاست شرکت هاستینگ را بپردازد و از آن برای ذخیره داده‌های وبسایت خود استفاده کند. شرکت هاستینگ در واقع شرکتی است که فضای ذخیره سازی دیجیتالی سخت افزارهای خود را به کسب و کارها اجاره می‌دهد. حال نگاهی به لیست بهترین شرکت هاست ایرانی بیندازیم.

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

قبل از هر چیزی به یاد داشته باشید که در بازار کار، بهترین و برترین انتخاب معنای خاصی ندارند؛ بلکه کسب و کارها باید به دنبال انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای خود باشند تا بتوانند به بهترین نحو نیازهای خود را بر طرف کنند. در بررسی هرکدام از شرکت هاستینگ، ویژگی‌های آن را با نیازها و انتظارات خودتان مقایسه کنید و ببنید که می‌توانید با کدام یک، بهترین همکاری را داشته باشید. برخوردن به مشکلات در روابط طرفین قرارداد می‌تواند همکاری را به نابودی بکشاند. لیست بهترین شرکت هاستینگ ایرانی به شرح زیر است:

1. سون هاست، انتخاب اصلی و همیشگی من

اولین مورد از لیست بهترین شرکت هاستینگ ایرانی، شرکت سون هاست است. این شرکت در حال حاضر از برترین و قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و تا به حال رضایت اکثر مشتریان خود را به دست آورده است. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم شرکت سون هاست، بهترین انتخابی است که شما می‌توانید برای کسب و کار خود داشته باشید. فعالیت کاری این شرکت به قدری گسترده و حرفه‌ای است که در حال حاضر تمام خدمات میزبانی را به کسب و کارها ارائه می‌دهد و تنوع خدماتی بسیار بالایی دارد.

شرکت سون هاست فعالیت خود را در خرداد ماه سال 1385 شروع کرد، درست زمانی که خدمات میزبانی در ایران به هیچ عنوان رایج نبود و اکثر افراد اصلا متوجه معنا و مفهوم شرکت هاستینگ نمی‌شدند. شرکت سون هاست از همان ابتدا جلب رضایت مشتریان را سرلوحه خود قرار داد و تا به حال توانسته به هدف اصلی خود یعنی کسب رضایت مشتریان برسد. زیرا از آن جایی که خدمات هاستینگ بسیار پیچیده است و مهارت و تجربه بالایی را طلب می‌کند، کسب و کارها همواره به دنبال یک شرکت خدماتی حرفه‌ای هستند تا این خدمات را انجام دهد. شرکت سون هاست با مهارت و تجربه بالای کارشناسان خود توانست خود را به اولولیت این کسب و کارها تبدیل کند.

امروزه شرکت سون هاست موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی رسمی شده است و به عنوان یک شرکت کاملا رسمی و معتبر در کشور فعالیت می‌کند. جالب است بدانید شرکت سون هاست به دلیل خدمات بی‌نظیر خود در ایران تا به حال مشتریان بزرگی مانند شرکت مایکت داشته و رزومه فوق‌العاده پربار و موفقی دارد. البته شرکت مایکت تنها یکی از 21000 مشتری سون هاست شمرده می‌شود. این شرکت در طول 15 سال سابقه کاری خود در بازار ایران، نزدیک به 30000 خدمات را با موفقیت انجام داده و رضایت عده کثیری از مشتریانش را در کارنامه خود دارد.

این موارد تنها گوشهای از افتخارات سون هاست می‌باشد؛ برخی از عواملی که سون هاست را تبدیل به بهترین شرکت هاستینگ ایران می‌کند، عبارت‌اند از:

  • خدمات هاستینگ که از شرکت سون هاست دریافت می‌کنید، کارکرد بسیار سریعی دارند.
  • هاست وبسایت شما همواره در نهایت امنیت نزد شرکت سون هاست خواهد بود.
  • مهم نیست کسب و کارتان نوپا است یا قدیمی، می‌توانید خدمات خود را از سون هاست تقاضا کنید.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل در سیستم و خدمات ارائه شده، وجه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.
  • هر هاست ایرانی که خریداری می‌کنید، یک دامنه ایرانی نیز از سون هاست دریافت خواهید کرد.
  • اطلاعات شما در هاست خودتان کاملا امن هستند و بک آپ آن به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سون هاست اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 10 درصدی  سرویس های هاست اشتراکی سون هاست به مدت محدود: forsat2 (دقیقا همین کلمه انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود)

توجه: این کد وقتی قابل استفاده است که از لینک بالا وارد این سایت شوید.

2. ایران سرور

دومین گزینه از لیست بهترین شرکت هاستینگ ایرانی، شرکتی به نام ایران سرور است. این شرکت در حال حاضر یکی از باکیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی هاستینگ را در ایران داراست و در بازار هاست ایرانی شناخته شده است. به طوری که کسب و کارهای بزرگ همواره می‌توانند با خدمات شرکت ایران سرور، وبسایت خود را به بالاترین سطوح برسانند و آن را برای بهترین شدن آماده کنند. یکی از مزایای شرکت ایران سرور این است که خدمات گسترده‌ای در حوزه آی تی و نرم افزار دارد؛ در نتیجه کسب و کارها می‌توانند برای انجام تمام خدمات مورد نیاز خود، به شرکت ایران سرور اعتماد کنند.

در کیفیت بالای خدمات شرکت ایران سرور هیچ‌گونه شکی نیست و به طور قطع یکی از بهترین شرکت هاستینگ ایرانی شناخته می‌شود. اما نکته قابل توجهی که باید به آن دقت کنید، قیمت خیلی بالای خدمات در شرکت ایران سرور است. شرکت ایران سرور در ازای خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهد، دستمزد بالایی نیز از شما طلب خواهد کرد. البته هیچ شکی در ارزش خدمات باکیفیت نیست؛ اما اگر کسب و کارتان نوپا است و نمی‌توانید چنین مبالغی را پرداخت کنید، استفاده از خدمات شرکت ایران سرور توصیه نمی‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت ایران سرور، اینجا کلیک کنید

3. سرور پارس

دو شرکتی که پیش از سرور پارس به شما معرفی کردیم، برترین شرکت هاستینگ ایرانی بودند و خدمات بی‌همتایی دارند. اما اگر در همکاری با آن‌ها به مشکلی برخوردید، شرکت سرور پارس می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد. این شرکت در سال 1383 تاسیس شده و سابقه کاری طولانی در زمینه هاستینگ دارد. خدمات این شرکت نیز مانند باقی شرکت‌های فعال در این حوزه، متنوع است و می‌توان تقریبا در هر حوزه‌ای به آن‌ها اعتماد کامل داشت. تمام این امکانات به دلیل وجود یک تیم آی تی بسیار حرفه‌ای در این حوزه است که مهارت مثال زدنی در حوزه هاستینگ دارند.

نکته منفی که شرکت ایران سرور دارد و تا به حال بسیاری افراد به آن اعتراض کرده‌اند، قیمت بالای خدمات نسبت به سطح کیفیت خدمات آن است. به عقیده بسیاری از مشتریان سابق، هیچ‌گاه شرکت ایران سرور نتوانسته تعادل را میان قیمت و کیفیت خدمات خود حفظ کند و خدمات باکیفیتی مطابق با قیمت آن به مشتریان ارائه دهد. در نتیجه انتخاب شما است که آیا حاضر به عقد قرارداد با شرکت ایران سرور هستید یا خیر. فارغ از هرگونه مشکل و عیوب، شرکت ایران سرور می‌تواند جزو لیست بهترین شرکت هاست ایرانی باشد و هموار پتانسیل تبدیل شدن به بهترین‌ها را دارد.

4. نت افزار | انتخاب من برای کاهش هزینه

یکی دیگر از بهترین شرکت هاستینگ ایرانی، نت افزار نام دارد. شرکت نت افزار نیز می‌تواند جایگزین نسبتا خوبی برای دو مورد اول لیست بهترین شرکت هاستینگ ایرانی باشد که می‌توانید با آن قرارداد ببندید. این شرکت خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد و با این وجود همواره تعرفه‌هایی مناسب و ارزان قیمت را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد تا کسب و کارهای نوپا هم بتوانند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. این شرکت در طول فعالیت خود در حوزه آی تی به انواع کسب و کارها در حوزه‌های مختلف خدمات داده و تا به حال بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایرانی، همکاری با شرکت نت افزار را تجربه کرده‌اند.

لازم به ذکر است که این شرکت نسبت به باقی اسامی نامبرده در لیست، سابقه فعالیت کمتری دارد. البته این تفاوت در سابقه کاری به هیچ عنوان چشمگیر نیست و به راحتی می‌توان از آن چشم پوشی کرد؛ اما به هر حال قطعا مهم است که شرکت هاست ایرانی دارای قدمت و سابقه کار طولانی باشد تا بتوانید به مهارت و کیفیت خدمات آن اعتماد داشته باشید. از طرفی، شرکت نت افزار این مسئله را با مانتورینگ و نظارت 24 ساعته بر روی سرورهای خود جبران کرده است. این امر ثابت می‌کند که کسب و کارها در مواردی می‌توانند از اعتبار این شرکت اطمینان کافی داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت نت افزار اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 7 درصدی نت افزار به مدت محدود : UC708RVK (دقیقا همین کد تخفیف انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود) | اگر مدت زمان این کد تمام شده بود، این کد را هم تست کنید: (  UC216KPI یا UC845XKQ )

توجه: این کد ها وقتی قابل استفاده است که از لینک بالا وارد این سایت شوید.

5. میهن وب هاست

و در نهایت آخرین شرکت هاستینگ ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که توانسته در این مدت خود را به عنوان یک شرکت خدماتی نسبتا خوب ثابت کند. این شرکت، دیتا سنترهای بسیار پیشرفته‌ای از سرتاسر جهان دارد و در حال حاضر یک تیم بسیار ماهر و باتجربه در حوزه خدمات آی تی شمرده می‌شود. این شرکت تا به حال چندین هزار مشتری داشته است و همگی از خدمات شرکت میهن وب هاست رضایت خود را مطرح کرده‌اند. برای این که بتوانید از کیفیت خدمات یک شرکت اگاه شوید، هیچ راهی بهتر از مطالعه نظرات مشتریان آن نیست.

نکته منفی که شرکت میهن وب هاست دارد و تا به حال بسیاری از مشتریان آن را تایید کرده‌اند، عدم پشتیبانی کافی است. یعنی شرکت میهن وب هاست پس از این که خدمات مورد نظر را به شما ارائه می‌دهد، دیگر هیچ‌گونه پشتیبانی ندارد و ممکن است در این میان پول خود را از دست بدهید. البته این ادعاها توسط برخی مشتریان سابق بیان شده و برخی از مشتریان جدید آن را تکذیب کرده‌اند. توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام برای عقد قرارداد و اجاره هاست، به خوبی از اعتبار و سابقه کاری شرکت میهن وب هاست اطلاعات جمع کنید و اعتبار آن را به خوبی بسنجید.

مناسب‌ترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ (تجربه شخصی من)

امیدواریم که معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را به خوبی انجام داده باشیم. در انتخاب شرکت هاست ایرانی مناسب خود دقت کنید که بتوانید بهترین و در عین حال مناسب‌ترین را برای خود برگزینید. همانطور که ابتدای مقاله گفتم بنده 8 سال است که از چند سرویس استفاده می کنم و کاملا راضی هستم، اینکه از کدام سرویس استفاده کنم بستگی به پروژه هایم دارد، برای مثال اگر بخواهم یک سایت برای تست بسازم و هدفی نداشته باشم، از سایت نت افزار استفاده می کنم زیرا خدمات آن ارزان است و برایم اهمیتی ندارد اگر سرور هایشان در روز حتی قطع شود. اما اگر پروژه مهمی داشته باشم قطعا فقط سون هاست را انتخاب می کنم چون هم سرور های قوی و پایداری دارد و هم پشتیبانی خیلی خوبی دارند. ممنون میشوم شما هم در قسمت نظرات تجربیات خود را بنویسید تا دیگران استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز