خبرگزاری کار ایران

هشدار در خرید هاست !!!

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۵۶

خرید هاست  شاید آسان و راحت به نظر برسد اما اگر هنگام خرید هاست با دقت عمل نکنید و موارد و مشخصات هاست را در نظر نگیرید حتماً پس از مدتی از کارکرد سایت تان به مشکل می خورید .

به گزارش ایلنا در ادامه به مواردی می پردازیم که در هنگام خرید هاست بسیار به شما کمک می کند که تصمیم گیری مطمئن تری داشته باشید و هاست اشتباه یا هاست ضعیف برای خود نخرید .

خرید هاست کار پیچیده ای نیست اما حتماً همانطور که شما هم می دانید و با من موافق هستید زمانی که وب سایت شما راه افتاده است و در حال کار است ، مشتریان زیادی در هر لحظه ممکن است وارد سایت شما شوند و اقدام به خرید کنند . در واقع اگر زمانی که کاربر وارد سایت شما شود و سایت شما اصطلاحاً بالا نباشد ( قابل مشاهده نباشد ) مثل این است که شما مغازه ای دارید و داخل مغازه خود هستید اما درب مغازه را بسته اید و مشتری نمی تواند برای خرید از شما وارد مغازه تان شود .

برای سایت هایی که بازدید بالایی دارند و هر لحظه در سایت شان خرید آنلاین انجام می شود حتی 1 ثانیه قطعی هم شاید منجر به میلیون ها تومان ضرر شود .

حالا که به اهمیت هاست و بالا بودن وب سایت پی بردیم مواردی که در خرید هاست مهم است را بررسی می کنیم تا کمکی به تصمیم گیری شما کنیم.

اولین و مهم ترین مسئله ای که هنگام خرید هاست باید مد نظر داشته باشید این است که حتماً هاست خود را از یک شرکت بخرید نه یک شخص . علت این مسئله هم این است که ارائه خدمات هاستینگ نیاز به تخصص بسیار بالا ، پشتیبانی 24 ساعته و پشتوانه مالی دارد که ارائه همه این موارد توسط یک شخص امکان پذیر نیست .

مثلاً اگر پس از مدتی آن شخص نتواند بنا بر هر دلیلی دیگر سرویس هاست ارائه بدهد شما دچار مشکل می شوید یا مثلاً یک شخص به تنهایی نمی تواند به صورت 24 ساعت اصلاً بیدار باشد که بتواند پشتیبانی ارائه بدهد . پس خرید هاست از یک شرکت آن هم یک شرکت هاستینگ با تجربه می تواند خیال شما را راحت تر کند .

بررسی این مسئله نیز کار زیاد سختی نیست . برای بررسی می توانید اینماد سایت را چک کنید یا در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ببینید این وب سایت ثبت شده یا نشده است یا اینکه قبل از خرید درخواست کنید تا تصویر روزنامه رسمی شرکت را برایتان ارسال کنند .

پس از مطمئن شدن از این مسئله که سایت ارائه دهنده هاست شرکت است و یک شخص نیست مورد بعدی موارد فنی هاست است که باید آنها را بررسی کنید .

مثلاً   هاست لینوکس   مخصوص سایت هایی است که زبان برنامه نویسی آنها PHP  است حتما می دانید که وردپرس ، جوملا ، اپن کارت و دیگر CMS  ها با زبان PHP  هستند .  هاست ویندوز   نیز برای سایت هایی استفاده می شود که زبان برنامه نویسی آنها ASP  است . پس با توجه به اینکه زبان برنامه نویسی سایت شما چیست باید اقدام به خرید هاست کنید .

موارد زیر برخی از موارد بسیار مهم است که باید برای خرید هاست در نظر بگیرید :

  1. پشتیبانی 24 ساعته
  2. آپ تایم بالای سرور (مدت زمانی که سرور روشن و فعال است )
  3. امنیت سرور (شامل همه موارد امنیتی)
  4. سرعت بالا (سرعت شبکه ، پورت و پهنای باند )
  5. ضمانت بازگشت وجه
  6. سابقه شرکت ارائه دهنده
  7. قیمت هاست ( با توجه به کیفیت سرویسی که ارائه می شود )
  8. تخصص بالای شرکت ارائه دهنده
  9. استفاده از وب سرویس ها ، پنل ها و نرم افزارهای لایسنس دار و بروز
  10. ارائه هاست و سرور با آخرین علم و آپدیت های روز دنیا
  11. بک آپ گیری منظم و ارائه بک آپ از وب سایت شما
  12. میزان منابعی که به هاست شما اختصاصی داده می شود ( رم ، سی پی یو ، ... )

و ...

 

پس از بررسی این موارد می توانید براحتی تصمیم بگیرید که آیا از سایتی که هاست می خرید هاست مناسبی ارائه می دهد یا خیر ؟

همچنین می توانید در مورد نام شرکتی که از آن می خواهید هاست بخرید را در گوگل سرچ کنید تا باز خورد مشتریانش را نیز ببینید .

امروز می توانیم به شما شرکتی را معرفی کنیم که همه موارد بالا را دارد . صباهاست در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین هاست ایران را ارائه می دهد . در حدی این کیفیت و آپ تایم و پایداری هاست شان بالاست که ادعا می کنند با بزرگترین شرکت های هاستینگ دنیا می توانند رقابت کنند واین را در عمل ثابت می کنند نه در شعار .

این خیلی عالی است که ما از یک شرکت ایرانی کیفیتی در حد بهترین شرکت های خارجی ببینیم و باعث افتخار و سرافزاری ما ایرانی ها است .

آدرس اینترنتی سایت صباهاست  www.saba.host  است که با ورود به سایت می توانید به صورت آنلاین و 24 ساعته هاست ، دامین ، سرور ، گواهینامه SSL  و ... بخرید .

پیشنهاد می کنیم استفاده از بهترین هاستینگ ایران را تجربه کنید تا تفاوت را با هاست های دیگر ببینید .

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز