خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف استان اصفهان مطرح کرد:

موقوفات مانند نفت یک سرمایه ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۶

کارگاه آموزشی یکروزه ساماندهی اموال و دارایی‌های غیرجاری موقوفات و بقاع متبرکه استان اصفهان با هدف کسب اطلاع ازدارایی های منقول و غیر منقول امامزادگان و موقوفات استان اصفهان در اداره کل اوقاف اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: کارگاه‌های آموزشی سازماندهی اموال و دارایی‌های غیر جاری موقوفات و بقاع متبرکه برای همکاران، مسئولین و سرپرستان کار بسیار لازمی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان حجت الاسلام و المسلمین حسین اژدری تصریح کرد: با توجه به در دست نداشتن اطلاعات کافی و درست از دارایی‌های منقول و غیر منقول موقوفات و امامزادگان برگزاری این دوره‌های آموزشی بسیارمورد نیاز بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اوقاف و دارایی‌های آن را همچون نفت باارزش دانست و به آن عنوان نفت دوم را لقب داد.

وی گفت: خوشبختانه با تدابیر ریاست سازمان اوقاف و دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان جهت جمع آوری اطلاعات و مشخصات دارایی‌ها باید باتلاش و همکاری یک کار جهادی انجام دهیم.

حجت الاسلام اژدری؛ از کلیه سرپرستان و کارکنان اوقاف خواست که تمامی سوالات و شبهات موجود در این زمینه را با ارائه پرسش‌های خود از مسعود حیدری رئیس اداره حسابرسی و اموال سازمان برطرف کنند.

وی گفت: خوشبختانه با راه اندازی سامانه جامع موقوفات ما اطلاعات کاملی در خصوص موقوفات و امامزادگان خود داریم و این خود عاملی برای تسریع جمع آوری اطلاعات تکمیلی از اموال منقول و غیر منقول آنان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همکاری در خصوص اسکن پرونده‌ها، وقف نامه‌ها، سندهای مالکیت و… با وجود معضلات موجود از قبیل کمبود نیرو کاری بسیار ارزنده است که امیدوارم این موضوع یکی دیگر از عوامل موفقیت دراجرای دستورالعمل سازمان قرار گیرد.

اژدری با بیان اینکه اوقاف دارای نیروهای مستعد و توانمندی است افزود: ما معتقدیم که نیروهای اوقاف با داشتن کمبود‌ها و مشکلات پبش رو باز هم می‌توانند از این مقوله سربلند بیرون آیند چرا که تا کنون توانستند با همین مشکلات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز