خبرگزاری کار ایران

درجلسه مشترک مجلس و دولت عنوان شد:

لایحه بودجه ۹۳،۱۳ آذر به مجلس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۳

نظرخواهی عمومی درمورد نظام پولی کشور، ارزش پول ملی و همچنین اصناف از دیگر مباحثمطرح شده در جلسه امروز بود.

تحویل زودتر از موعد مقرر لایحه بودجه دولت به مجلس مهمترین نتیجه حاصل از جلسه مشترک دولت و صاحبنظران اقتصادی بود.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه مشترک دولت، تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولین دستگاه های اقتصادی پژوهشگران و اساتید دانشگاه که به میزبانی سازمان مدیریت و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در این جلسه سازمان مدیریت اعلام کرد که تمامی صاحبنظران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مباحثاقتصادی مطرح کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مباحثمربوط به اصلاحیه بودجه، منابع تامین بودجه سال ۹۳، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را مباحثمورد بحثجلسه امروز برشمرد.

وی ادامه داد: نظرخواهی عمومی درمورد نظام پولی کشور، ارزش پول ملی و همچنین اصناف از دیگر مباحثمطرح شده در جلسه امروز بود.

یوسفیان‌ملا تحویل لایحه بودجه ۹۳ در ۱۳ آذر ماه سال جاری یعنی دو روز زودتر از موعد مقرر از سوی دولت را مهمترین نتیجه حاصل از جلسه مذکور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز