خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان مجلس:

دولت مکلف به ارائه گزارش عملکرد بودجه ۹۴‌ شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۸۲

کلیه دستگاه‌های اجرائی که تکالیفی برای آن‌ها در این قانون منظور شده است موظفند گزارش عملکرد خود را در موعد قانونی مقرر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه کنند.

با موافقت نمایندگان مردم در خانه ملت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است گزارش کامل هر یک از تبصره‌ها، اجزا، جداول و پیوست‌های قانون بودجه سال ۹۴ را پس از پایان هر ۶ ماه به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارسال کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ‌ نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز(سه‌شنبه ۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با تبصره ۱ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس این تبصره؛ این قانون با رعایت قوانین و مقررات ذی‌ربط قابل اجراء می‌باشد و وصول منابع و تعهد و پرداخت از محل مصارف این قانون(درحدود وصولی منابع) صرفاً با رعایت سازوکار موضوع ماده(۳۰) قانون برنامه و بودجه مصوب ۳۰/۱۲ / ۱۳۵۱ و مفاد بندهای(و)،(ز)،(ک)،(ت) و(خ) ماده(۲۲۴) و ماده(۱۷۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰ / ۱۳۸۹ لازم‌الرعایه می‌باشد.

کلیه دستگاههای اجرائی که تکالیفی برای آن‌ها در این قانون منظور شده است موظفند گزارش عملکرد خود را در موعد قانونی مقرر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه کنند. سازمان مذکور موظف است گزارش کامل هریک از تبصره‌ها و اجزاء و جداول و پیوست‌های این قانون را که از دستگاه‌ها دریافت می‌کند، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از پایان هر شش ماه، برای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و سایر کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی و رسمی ارسال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز