خبرگزاری کار ایران

فرشچیان میزبان هفته فرهنگی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۵۲

مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان طی روزهای پایانی آبان ماه میزبان هیاتی بلند پایه از هنرمندان روسیه درقالب هفته فرهنگی روسیه در ایران خواهد بود.

ایلنا: مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان طی روزهای پایانی آبان ماه میزبان هیاتی بلند پایه ازهنرمندان روسیه درقالب هفته فرهنگی روسیه درایران خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرمجتمع فرشچیان با اعلام این خبر گفت: این سری از برنامه‌ها که در ادامه برگزاری برنامه‌های متقابل فرهنگی و هنری فیمابین دو فرهنگ غنی ایران و روسیه است، می‌تواند اساس اصلی ارتباطات عمیق در همه حوزه‌ها را به دنبال داشته باشد.
حمید کشاورز راد در تشریح این برنامه ادامه داد: در این میهمانی و میزبانی که شامل بخش‌های مختلفی است مخاطبان ایرانی و اصفهانی با گونه‌های مختلفی از فرهنگ فولکلر و رسمی روسیه آشنا خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در این برنامه هنرمندان شاخص اوستیای شمالی حضور دارند این برنامه را فرصت مغتنی برای تبادل، ارائه و عرضه محتوای هنری بین هنرمندان اصفهان و روس دانست.
مدیرمجتمع فرشچیان ابراز امیدواری کرد: برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند سطح سواد هنری و سلیقه مخاطبان را ارتقا دهد و آن‌ها را با فرهنگ‌هایی که به لحاظ تاریخی و جغرافیایی قرابت دارند از نزدیک آشنا کند.
گفتنی است در این برنامه گروه ملی آکادمیک جمهوری اوستیای شمالی به نام آلان با همراهی آلبروس کوبالوف، ارکستربزرگ ولادیمیر به سرپرستی و همراهی پروفسور آناتالی آنتونوف، گروه آوازی سولیست بالشوی تئا‌تر و موسیقی استانیسلاویسکی، با همراهی یوگنی، پولیکان و باریتون حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر اینکه این برنامه طی روزهای پنج شنبه و جمعه در سالن اصلی مجتمع فرشچیان از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز