خبرگزاری کار ایران

بهرامی ارض اقدس در گفتگو با ایلنا:

توافق ایران و روسیه برای استفاده از روبل و ریال زمان بر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۲۶

این گونه نیست که با تحریم روسیه از سوی اروپا به سرعت مبادلات ایران و با مسکو افزایش پیدا کند و دلار هم از مبادلات حذف شود.

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: توافق ایران و روسیه برای استفاده از روبل و ریال زمان بر است.
محسن بهرامی ارض اقدس، عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا اخباری در خصوص افزایش میزان صادرات به روسیه منتشر نمی‌شود؟ اظهار داشت: عمده اقلامی که برای صادرات به روسیه توافق شده میوه‌های تازه و اقلام غذایی است که آمار آن از سوی گمرک قابل پیگیری است.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی روبل و ریال جایگزین دلار خواهد شد افزود: این گونه نیست که با تحریم روسیه از سوی اروپا به سرعت مبادلات ایران و با مسکو افزایش پیدا کند و دلار هم از مبادلات حذف شود.
بهرامی گفت: هنوز این موضوع عملیاتی نشده است و از زمانی که این ایده مطرح و به صورت موافقت اولیه عنوان می‌شود تا زمانی که به صورت کاربردی و عملیاتی درآید زمان بر است.
عضو اتاق بازرگانی تهران خاطر نشان کرد: هم اینک هم تجارت با کشور چین با یوآن صورت می‌گیرد اما شاخص‌ها برای مبادلات کالاهای بین المللی همچنان دلار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز