خبرگزاری کار ایران

۱۰ فیلم ۱۰ تجربه با حضور رضا کیانیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۴۲۰

کارگاه «تجربه در نقش: ۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» با حضور رضا کیانیان در موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کارگاه کارگاه «تجربه در نقش: ۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» توسط رضا کیانیان، روزهای شنبه در موسسه «هنر فردا» برگزار می‌شود. 

این کارگاه به منظور بررسی تجربیات حرفه‌ای بازیگری و چگونگی خلق کاراکتر و رسیدن به نقش در ۱۰ تجربه شاخص سینمایی و تلویزیونی رضا کیانیان برگزار می‌شود. 

رضا کیانیان یکی از مطرح‌ترین بازیگران ایران است که توانایی زیادی در اجرای نقش‌های متفاوت دارد و نقش‌هایش برآمده از دانش، مهارت و سال‌ها تجربه در فعالیت هنری و سینمایی است.

این کارگاه بر آن است تا ۱۰ اثر شاخص او را مورد بررسی قرار داده و چگونگی تحلیل نقش و کاراکترهای مهمی که وی در سینما و تلویزیون خلق کرده را تشریح کند.

در هر جلسه هنرجویان ضمن بهره‌گیری از توضیحات استاد پیرامون شرایط و مراحل تحلیل شخصیت و خلق نقش و بررسی جوانب مختلف و تجربه‌های او در جهت نیل به ایفای موفق و تأثیرگذار نقش، می‌توانند دریافت خود از تجربه او را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دهند. 

لازم به توضیح‌ است که «به روایت هنرمند» یک مجموعه کارگاه آموزشی است که به منظور معرفی تجربیات هنرمندان شاخص ایران در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی و نمایشی برگزار می‌شود. در خلال این کارگاه، هنرمندان برجسته در حوزه‌های مختلف به تشریح آرا و تحلیل تجربیات خویش پرداخته و در خصوص شیوه و الگوی هنری کار خویش بحث و تبادل نظر خواهند کرد. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۲ و یا ۰۹۹۸۱۴۰۱۵۰۶ در واتس‌اپ و یا تلگرام تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز